|
והנה יש לכם חבר חדש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
יופי
עוד שרוט סקוטר
עודד אתם מתרבים אה??
סתאאאאאאאאאאאםםםםםםםםםםםםםםם
מה אחי אני צח
תהנה פה |
|
|
| Flotser |
כן ברוך הבא תהנה,
תעשה חיים
בלבלות
שיגועים
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| fishfish |
| ברוך הבא... שכן! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ברוך הבא
אני טלי
(כן כן יש פה גם בנות אפילו 2) |
מממ יש שלוש בנות...:]
אל שכחי את חן
LA
:P
אני ידבר איתה היום שתיכנס כבר לפורום |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
:P
אני ידבר איתה היום שתיכנס כבר לפורום |
הופה!
איזה התרגשות...
יא בוגד!
לא מספיק לו מה שיש לו בבית
חייב לחפש ריגושים בחוץ!!!!!!!!!
:rolleyes:
עזבו........ זה מה שקורה אחרי כמה שעות של הסטוריה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
הופה!
איזה התרגשות...
יא בוגד!
לא מספיק לו מה שיש לו בבית
חייב לחפש ריגושים בחוץ!!!!!!!!!
:rolleyes:
עזבו........ זה מה שקורה אחרי כמה שעות של הסטוריה |
מממממממממממממממממממממממממממממממממ
במי אני בוגד? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממממממממממממממממממממממממממממממממ
במי אני בוגד? |
אתה בוגד בך עם עצמך...
אבל זה ההסטוריה שלה :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בוגד בך עם עצמך...
אבל זה ההסטוריה שלה :D |
מוזר...הנוער של היום |
|
|
| Tarantula |
שללוםםםפ!@$!
ברוך הבא לפורמנו הצנוע:D :D
אני אלונושקה
נעים מאוד :toothless :toothless
פיצפוצים!!$%:D :D :crazy: |
|
|
| luckystrike |
| אהלן וסהלן שקיות הפתעה בכניסה תעשה חיים |
|
|
| oDrori |
ברוך הבא אמיר, מאוד שמח לראות אותך כאן,
:) נחש מי אני
תרגיש פה חופשי עם החבר'ה, זרוק המלצות מדי פעם ותראה כמה שפחות כבוד ל-
Luckystrike
Hell_Copter
והכל יהיה בסיידר :) |
|
|
| Shahar |
אהה אחי ברוך הבא
אני שחר
ד"א יש לך טעם טוב במוסיקה... רק טייסטו חסר ברשימה
:D |
|
|
|
|