|
משהו חמוד חבל על הזמן:
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אם ככה הייתי לומד מתמטיקה יכלתי להיות פרופסור עד עכשיו :p |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחחח
איזה יופי
:p |
|
|
| KrazyDJs |
איזה גדול...:D
ועכשיו כולם לשיר
A B C.... |
|
|
| Sniper |
אווצ' איזה יופי
למה לא לימדו אותנו ככה בביצפר את האי בי סי די |
|
|
| DjChook |
| אני היחיד שחושב שזה מטומטם ? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני היחיד שחושב שזה מטומטם ? |
KENVELO :}
זה באמת מטומטם אבל ככה אח שלי לומד אייביסי כי הוא מפגר... |
|
|
| DjChook |
כמה דברים
אם אח שלך באמת מפגר אתה לא צריך לצחוק על זה
אחי אתה בכיתה ח, מי ישמע איזה אנגלית :)
(לפחות נראה לי) |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי אני בכיתה ח' ואני דובר אנגלית חופשי..
אף אחד בבית שלי לא מדבר אנגלית רק אבא שלי אבל בבית מדברים עברית..
אף פעם לא הייתי בחול במקומות שמדברים אנגלית וכל הדברים האלה..
ולא התכוונתי לזה שאח שלי מפגר יענו לומד בחינוך מיוחד...
התכוונתי כאילו מפגר יענו סתום כזה אתה יודע כמו ירידה כזאת |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחי אני בכיתה ח' ואני דובר אנגלית חופשי..
אף אחד בבית שלי לא מדבר אנגלית רק אבא שלי אבל בבית מדברים עברית..
אף פעם לא הייתי בחול במקומות שמדברים אנגלית וכל הדברים האלה..
ולא התכוונתי לזה שאח שלי מפגר יענו לומד בחינוך מיוחד...
התכוונתי כאילו מפגר יענו סתום כזה אתה יודע כמו ירידה כזאת |
:rolleyes:
עדיין לרדת על אח שלך..לא יפה :)
ומה הקשר איזה כיתה אתה...
אנגלית זה פשוט תלוי איך זה בא לך...
נגיד אצלי..אנגלית זה הדבר היחיד שאני טוב בו, כאילו מהשפות...
בערבית ובלשון [ עברית ] אני חרא... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
:rolleyes:
נגיד אצלי..אנגלית זה הדבר היחיד שאני טוב בו, כאילו מהשפות...
בערבית ובלשון [ עברית ] אני חרא... |
אני בצרפתית ולשון חרא... :] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני היחיד שחושב שזה מטומטם ? |
אני איתך בזה אח...
לא מתוחכם מי יודע מה...
:rolleyes: |
|
|
|
|