return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לכל אלו ששואלים מי אני הנה קצת פרטים עלי
View this Thread in Original format
NEvo
שמי נבו אני מירושלים סיטי
חולה על מוזיקה מילדותי במיוחד קלאב טראנס (מלודיות) למבינים
עברי המיקצועי
למדתי בבית ספר די גיי בתל אביב אצל אורי ליכטיט
וניגנתי בקצת מסיבות פרטיות
זהו
!!!!!

:thepirate
Hell_Copter
ברוך הבא אח שלי
אני רועי...

יש מצב שהחתימה שלך עדיין לא עומדת בגודל הסטנדרטי... נבדוק את זה בהזדמנות...
Scorchio
quote:
Originally posted by NEvo
שמי נבו אני מירושלים סיטי
חולה על מוזיקה מילדותי במיוחד קלאב טראנס (מלודיות) למבינים
עברי המיקצועי
למדתי בבית ספר די גיי בתל אביב אצל אורי ליכטיט
וניגנתי בקצת מסיבות פרטיות
זהו
!!!!!

:thepirate



יייייייייייייישששששששששששששששששששששש
עכשיו אני יכול לכתוב את הספר שלי עלייך!!!!!


סתאאאאאאםםםם
:)
Flotser
ברוך הבא אחוק!@!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

נבו זה שם מצחיק, נראה לי זה היה אחד מהחרג'וקים לא???
:wtf: :stongue:

וזהו ...
כאילו שלום שוב..

ברוך הבא...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
נבו זה שם מצחיק, נראה לי זה היה אחד מהחרג'וקים לא???
:wtf: :stongue:


כן עכשיו שאני חושב על זה באמת היה את הבן ההוא עם המשקפיים שקראו לו נבו
מוזר... הנוער של היום :wtf:
NEvo
חרגוק אתם קוראים לי מההה חכו חכו סופכם קרב
...............



{סתם}


:disbelief :disbelief :disbelief
Sniper
היי אני אלעד בן דוד
:]]
תהנה פה
KrazyDJs
שלום
אני א' [ שם בדוי ] ואני מפגר

ברוך בואך...
DjChook
חרצ'וק ?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
חרצ'וק ?


החרג'וקים מהחרצופים.. :]

איזה שם מצאתה לך אבל סבבה תהיה בריא... :}}}
ברוף הבא

DjChook
חחח זה היה בצחוק יא מסטול
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
חחח זה היה בצחוק יא מסטול


אאא סבבה :happy2: :happy2: :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement