|
לכל אלו ששואלים מי אני הנה קצת פרטים עלי
|
View this Thread in Original format
| NEvo |
שמי נבו אני מירושלים סיטי
חולה על מוזיקה מילדותי במיוחד קלאב טראנס (מלודיות) למבינים
עברי המיקצועי
למדתי בבית ספר די גיי בתל אביב אצל אורי ליכטיט
וניגנתי בקצת מסיבות פרטיות
זהו
!!!!!
:thepirate |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי
אני רועי...
יש מצב שהחתימה שלך עדיין לא עומדת בגודל הסטנדרטי... נבדוק את זה בהזדמנות... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by NEvo
שמי נבו אני מירושלים סיטי
חולה על מוזיקה מילדותי במיוחד קלאב טראנס (מלודיות) למבינים
עברי המיקצועי
למדתי בבית ספר די גיי בתל אביב אצל אורי ליכטיט
וניגנתי בקצת מסיבות פרטיות
זהו
!!!!!
:thepirate |
יייייייייייייישששששששששששששששששששששש
עכשיו אני יכול לכתוב את הספר שלי עלייך!!!!!
סתאאאאאאםםםם
:) |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא אחוק!@!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
נבו זה שם מצחיק, נראה לי זה היה אחד מהחרג'וקים לא???
:wtf: :stongue:
וזהו ...
כאילו שלום שוב..
ברוך הבא... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
נבו זה שם מצחיק, נראה לי זה היה אחד מהחרג'וקים לא???
:wtf: :stongue:
|
כן עכשיו שאני חושב על זה באמת היה את הבן ההוא עם המשקפיים שקראו לו נבו
מוזר... הנוער של היום :wtf: |
|
|
| NEvo |
חרגוק אתם קוראים לי מההה חכו חכו סופכם קרב
...............
{סתם}
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Sniper |
היי אני אלעד בן דוד
:]]
תהנה פה |
|
|
| KrazyDJs |
שלום
אני א' [ שם בדוי ] ואני מפגר
ברוך בואך... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjChook
חרצ'וק ? |
החרג'וקים מהחרצופים.. :]
איזה שם מצאתה לך אבל סבבה תהיה בריא... :}}}
ברוף הבא |
|
|
| DjChook |
| חחח זה היה בצחוק יא מסטול |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח זה היה בצחוק יא מסטול |
אאא סבבה :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
|
|