|
Luister naar Tom hardings top 10 songs
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Ja Tom rulez hard. Ben ook al een tijdje lid van die site. Kun je ook wel eens een livesetje van hem luisteren in RA.
Greetz |
|
|
| DŽeameŽ |
Deze site kende ik nog niet. GOED!!:D
Ik dank u hartelijk Henk! |
|
|
| Optimus Trance |
ja man, vanavond ff checken, ik moet strax werken:(
thnx henkemans:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| Graag gedaan.. alleen wel vaag dat die nummers die die ze favoriet noemt.. niet echt op zijn stijl lijku... ik heb d8 ik meer BAM BAM BAM.. gehoord.. :D en das goed :p |
|
|
| Akira |
dat heb ik ook altijd bij TOM....ik kan nooit een nummer van zijn set onthouden meestal is het alleen maar Beuken beuken BAM BAM BAM..
maar ja hij is wel de master van HH |
|
|
| raoel |
Waanzinnig
thanks man
Ga us ff wa nummertjes van die site zoeken. :D:D |
|
|
| Blik |
| klinkt inderdaad wel goed, weet iemand trouwens waar de liveset van Tom Harding van Impulz staat (17-02-2001) |
|
|
| Robvef |
Bij mij op mijn harde schijf!!! :D :D.
Als je wilt brand ik hem wel op CD en neem hem mee naar mijn werk en up hem daar wel even ergens naar toe.
Maar dat wordt dan pas maandag. Daar heb ik een T1 lijn tot mijn beschikking en thuis ISDN.
Greetz |
|
|
| raoel |
www.livesets.com
kijk daar in de hardhouse livesets section.
Zet wel je speakers aan want je krijgt een aantal leuke tekstjes te horen. En ook Megamind - Taub. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by raoel
En ook Megamind - Taub. [/B] |
Megamind - Taup!! die is zeker goed, wel al oud, maar dat maakt niet uit. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Niet helemaal mijn ding, maar wel GOED!!! |
|
|
|
|