return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני חימושניק..
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
שלום אנשים...
צה"ל שוב התחשב לגמרי ברצונות החיילים שלו ונתן לי מה שרציתי..
:stongue:
(התכוונתי לזה בציניות למי שלא הבין!)

אני בחיל חימוש!
טוב חפיף, אני הולך לעשות קורס בוחן תחמושת, שזה בתכלס הקורס הכי טוב בבה"ד 20 של חימוש, וזה אמרו מלא מדריכים בבה"ד 20 שדיברתי איתם וגם המש"ק קורסים שם..אז נפלתי טוב אחרי הכל..
יכולתי להיות מכונאי טנקים!
:nervous:
וגם אחרי הקורס אני ישרת כנראה קרוב לבית ויחזור כל יום (אני בא"טל), אז בתכלס קיבלתי מה שרציתי אני לא מתלונן :D

בכל מקרה - אני עכשיו בהמתנה לקורס אז יש לי כמעט שבוע וחצי של חופש!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes:

הטירונות הייתה ממש כיף אחרי הכל..אין כמו הצחוקים של הטירונות..גם אם זה בשטח אש 105..
לצאת הביתה במהלך הטירונות כמו שאתם רואים לא הצלחתי..לא משנה כמה שיפשפתי את הגב עם חצי שקל וכמה אמרתי למ"מ שלאמא שלי יש ניתוח לא הוציאו אותי אבל לא משנה, הכל היה לטובה בסופו של דבר..!
מתי עוד בחיים יצא לי לראות את הזיקוקים של יום העצמאות בחדרה כשאני שומר בש.ג.? :p


אה, תגידו..איך היה מרקו וי?
Flotser
שלום איש-הטראנס!!!!
;)

שמח שאתה מרוצה מהתפקיד ושנהנית (בעקרון) בטירונות :)

וברוך השב!!!

איזה כיף!!!


וייייייייייייייייייייייי
:wtf:
cluBBer
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אה, תגידו..איך היה מרקו וי?


מרקו וי לא היה

זה היה כתוב ב"לילה"
quote:
מרקו וי בכלל לא הגיע לארץ, הוא נעצר בבדיקה הבטחונית מגרמניה בגלל המראה שלו ביקשו ממנו לעבור חיפוש בחדר נפרד וללא בגדים, מה שהתבטא בזה שמרקו וי פשוט לקח את הדרכון ואמר "לא תודה". ואללה מבין אותו.

בלי שום קשר, מזג האוויר ההפכפף שהיה ביום חמישי גרם למארגנים לקפל את החגיגה ולהעביר את האירוע למועדון הסקופ, גם העובדה הזו וגם מרקו שלא הגיע וגם יש הייניקן סאנדאנס כל שבועיים, אז כבר פשוט נראה לי גמרו על המותג הזה. העם לא פרייאר, אז.....שלא יעבדו עליכם.


והוא צודק
Hell_Copter
אתה מוש... מחיל חימוש :)

תעשה חיים בתפקיד החדש אח שלו... ותהנה מהחופש שיש לך


אהה ומרקו וי בסוף לא הגיע...
Sniper
ואללה אחי ברוך השב
אני מקווה שתהנה בתפקיד החדש:]

סעממק כל פעם שאני רואה טרד של מישהו שקשור לצבא אני ניזכר שעוד פחות חודשיים ככה אני מתגייס
:((
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper


סעממק כל פעם שאני רואה טרד של מישהו שקשור לצבא אני ניזכר שעוד פחות חודשיים ככה אני מתגייס
:((


כל פעם שאני רואה טרד של מישהו שקשור לצבא
או שומעת בכלל מחברים שלי שאוטוטו מתגייסים על הצבא אני מתבאסת
יש לי עוד שנה בבית
אני יהיה בדדניקית!!!!!!!
באיזה תאריך אתה מתגייס?
eXeTik
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כל פעם שאני רואה טרד של מישהו שקשור לצבא
או שומעת בכלל מחברים שלי שאוטוטו מתגייסים על הצבא אני מתבאסת
יש לי עוד שנה בבית
אני יהיה בדדניקית!!!!!!!
באיזה תאריך אתה מתגייס?


יווו, ממתי קפצה לנו פה עוד בת?! :eek:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by eXeTik
יווו, ממתי קפצה לנו פה עוד בת?! :eek:



מממ רואים שאתה לא מבקר פה הרבה...
Sniper
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כל פעם שאני רואה טרד של מישהו שקשור לצבא
או שומעת בכלל מחברים שלי שאוטוטו מתגייסים על הצבא אני מתבאסת
יש לי עוד שנה בבית
אני יהיה בדדניקית!!!!!!!
באיזה תאריך אתה מתגייס?


28/7/03
itamarsan
אני מה זה מבסוט בישבילך ששיבצו אותך במה שרצית זה הכי כייף בצבא שזה ככה
כי יש כאלה שמזה נידפקים כמו אחי למשל שנידפקק
בטירוף אבל חפיף!!!!
לסניפר
אחי קיבלתי תאריך גיוס גם לתאריך שלך!!!!!
אבל רק בעוד שנה:)

Sniper
quote:
Originally posted by itamarsan
אני מה זה מבסוט בישבילך ששיבצו אותך במה שרצית זה הכי כייף בצבא שזה ככה
כי יש כאלה שמזה נידפקים כמו אחי למשל שנידפקק
בטירוף אבל חפיף!!!!
לסניפר
אחי קיבלתי תאריך גיוס גם לתאריך שלך!!!!!
אבל רק בעוד שנה:)



תודה על העידוד...
בא לי ליבכות!! לא יהיה לי זמן לטוס להנות ולעשות כסף!
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
תודה על העידוד...
בא לי ליבכות!! לא יהיה לי זמן לטוס להנות ולעשות כסף!

אחיייי עם אתה רוצה לדחות ואתה צריך סיבות לדחייה של הגיוס דבר איתי באי סי קיו
יש לי רעיונות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement