|
Armins album (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
Ben erg benieuwd naar dit album!
Ik bedoel Armin is altijd kwaliteit :)
En die samenwerkingen met andere artiesten lijken me wel leuk.
Krezip bijvoorbeeld :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by dj_spare
precious AKA persecution (van die album sampler voor de l33t l33chers...) echt een ownage track!! |
Lol dacht dat die allemaal nep waren armin? :D Of noemt ie het nou nep omdat de naam niet klopt :p
GreetZ, DC |
|
|
| DJ_Massive |
w00000t
heehehe
opschieten met die cd dan kan ik m kopen !
raaaahhhh |
|
|
| tijs08 |
hij is HIER in zijn geheel te beluisteren!
klinkt echt heerlijk allemaal!
nummers die we nog niet kennen zijn echt vet.. vooral Burned with Desire :crazy: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tijs08
hij is HIER in zijn geheel te beluisteren!
klinkt echt heerlijk allemaal!
nummers die we nog niet kennen zijn echt vet.. vooral Burned with Desire :crazy: |
realplayer :( |
|
|
| kreischer2000 |
| damn wat een strak album zeg!!! |
|
|
| SnuggLe |
| *ehum* Hij is al op mp3 uit *ehum* |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Nielz
Volledige versies zijn zinloos op een album, niemand zit te wachten op kale intro's van 1 tot 2 minuten. Daarvoor is vinyl uitgevonden! |
13 hele nummers, 76 minuten. En weer Yet Another Gay :whip: :whip: :whip: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
En weer Yet Another Gay :whip: :whip: :whip: |
Is er volgens mij speciaal opgezet voor ene Cosmic Gay |
|
|
| magrec |
Is dit album nu zo speciaal?
Damn wat een tering vocalisten heeft ie gebruikt zeg :(
Over de niet 4/4 beat platen zal ik het al helemaal niet hebben. |
|
|
| arj1o1 |
a general error has occured
fack real |
|
|
| TranceFool |
| Wat een gezeik weer, tis ook nooit geloof ik.....ik vind em super!! :) |
|
|
|
|