|
שאלה מפגרת (אולי)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
שמתי לב שלכולם יש כאלה כינויים ליד השם שלהם..
(UplifTingHaRdTrancEAddicT,M.I.K.E A>>ict,Progressive Priest..)
איך מקבלים כזה?:tongue2 |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת שאלה מפגרת..
סתם, ככל שיהיה לך יותר פוסטים אתה תתקדם מסניור-אדיקט לסופרים-אדיקט וכל אלה ובסופו של דבר תוכל לרשום שם מה שאתה רוצה..
קפיש?:cool: |
|
|
| Flotser |
אתה צריך 500 פוסטים בשביל זה
:crazy: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| אלהההההההה לי נשאר 12 פוסטים |
|
|
| MASTERsplinter |
500 פוסטים!?
אוף..
ואני רציתי לרשום
kash addict
(kash not cash!) |
|
|
| Rising |
| וגם ותק של חצי שנה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
וגם ותק של חצי שנה... |
בדיוק
שילוב של ותק של חצי שנה ו 500 פוסטים...
קיבלת תשובה... הט'רד נסגר :) |
|
|
|
|