return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה מפגרת (אולי)
View this Thread in Original format
ADiSH
שמתי לב שלכולם יש כאלה כינויים ליד השם שלהם..
(UplifTingHaRdTrancEAddicT,M.I.K.E A>>ict,Progressive Priest..)
איך מקבלים כזה?:tongue2
Sm0keMachine
באמת שאלה מפגרת..

סתם, ככל שיהיה לך יותר פוסטים אתה תתקדם מסניור-אדיקט לסופרים-אדיקט וכל אלה ובסופו של דבר תוכל לרשום שם מה שאתה רוצה..
קפיש?:cool:
Flotser
אתה צריך 500 פוסטים בשביל זה
:crazy:
ADiSH
אז יש לי זמן..
GLoBaL-MUZiK
אלהההההההה לי נשאר 12 פוסטים
ADiSH
נשארו לי 406!
MASTERsplinter
500 פוסטים!?
אוף..
ואני רציתי לרשום
kash addict

(kash not cash!)
Rising
וגם ותק של חצי שנה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
וגם ותק של חצי שנה...


בדיוק

שילוב של ותק של חצי שנה ו 500 פוסטים...
קיבלת תשובה... הט'רד נסגר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement