|
Demo set for ya.....
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אוקי, הכנתי סט!!!! נכון שזה לא מעניין אותכם רק זה שהכנתי, כאילו אף אחד לא שמע עליי או משהו בחיים שלו, אז אני גם ייתן טראקליסט:
1. Delerium - After all (Vortex's lucky remix)
2. Dark monks - Insane (Marc van linden remix)
3. The disco brothers - first contact (Deep n' dark mix)
4. Vortex feat. Rinat p. - Losing my mind (Vocal mix)
5. Cor fijneman - Exhibition (Original mix)
6. Vincent de moor - Additional works vol 3. (Track 1)
7. Midway - Monkey forest (Greg murray remix)
8. Push - Universal nation (Vortex remix)
הסט עצמו מחולק לשני חלקים אותם תמצאו בסרבר של חן הנחמד, הווליום ממש חלש אז אני ממליץ להגביר כי לא היה לי מקום במחשב לסדר את זה... תבקשו מחן את הסט הוא בטח נחמד כדי לתת אם תבקשו יפה :)
הסט מאוד חלק חוץ מהמיקס האחרון ועוד שניים שטיפ טיפה מתדבלים... קיצר מומלץ, אה הוא גם איטי יחסית, אבל נשמע טוב מאוד בווליום חזק... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נחמד לראות ששילבת הרבה טראקים שלך בסט...
יהיה מעניין לשמוע
:rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| ככה הכי סבבה זה מציג אותי גם בתור דיג'יי וגם בתור יוצר... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ככה הכי סבבה זה מציג אותי גם בתור דיג'יי וגם בתור יוצר... |
בנתיים שמעתי עד הטראק השני
המיקסוס מעולה
גם בחירת הטראקים מדהימה...
הינה בא המיקס השלישי...
ו...
יש טיפה דאבלולים...
אבל המיקס עצמו דיי פסדר
אהבתי..
ד"א - זה יובל
:) |
|
|
| nimrod levi |
| למה לא שמת לינק? |
|
|
| DjChook |
כי זה על אפטיפי פרטי שלי שאני לא רוצה לפרסם לכל העולם
פנה אלי באייסיקיו אני אביא לך את הכתובת
יש שם דברים טובים :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by coby
בנתיים שמעתי עד הטראק השני
המיקסוס מעולה
גם בחירת הטראקים מדהימה...
הינה בא המיקס השלישי...
ו...
יש טיפה דאבלולים...
אבל המיקס עצמו דיי פסדר
אהבתי..
ד"א - זה יובל
:) |
יעזור אם תגידו באיזה טראקים... כי לא הבנתי אם זה המיקס השלישי או הטראק השלישי... מבלבל :) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
יעזור אם תגידו באיזה טראקים... כי לא הבנתי אם זה המיקס השלישי או הטראק השלישי... מבלבל :) | \
המיקס בין השני לשלישי
יש טיפה דיבלול
ובסוף חתכת את הטראק מוקדם מדי או שהוא נגמר...
אבל בסה"כ היה טוב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by YuVaL
\
המיקס בין השני לשלישי
יש טיפה דיבלול
ובסוף חתכת את הטראק מוקדם מדי או שהוא נגמר...
אבל בסה"כ היה טוב |
הוא נגמר :) התפלאתי שמישהו שם לב לזה בכלל, כי הטראק כבר היה בנמוך... והמיקס שם הולך לפחות איזה דקה וחצי אז חשבתי שלא ישימו לב בכלל... לא נורא :) |
|
|
| ADiSH |
who's dick do i have to suck, to suck some dick around here?
או בקיצור, איפה אני מוריד את זה?:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
תבקש ממוש את הכתובת
רק אל תפיץ אותה |
|
|
|
|