|
מצחיק ברמה היסטרית (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NyKoN
שמתם לב שיש הרבה רמזים חד מיניים בקללות?
"לא מפסיק לפנטז עליך"
"להרחיב לך את התחת"
וכו' וכו' |
חחח גם אני שמתי לב
אתר חמוד :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחחחחח
איזה מצחיקה יצאה לי...
יא חתיכת אימפוטנט מסריח, מי יתן ותיאנס על ידי קרנף מיוחם באמצע חירבון, החלום שלי הוא לחרבן עליך בתוך אורווה אם יש לך 5 דקות. יאללה, לך להזדיין, החתום: אני שמחכה לך
חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
יא חתיכת גוש צואה עם רקטום בקוטר 6 צול, שמעתי שאתה מפנטז על באבון מגולח בשעת חירום, ממש בא לי להשתין על התחת שלך בנמל יפו עוד היום. יאללה, לך לגלח לעצמך את פי הטבעת, החתום: ההוא מהשכונה שכבר שכחת מזמן
מעניין כמה זה בדיוק 6 צול... :confused: |
|
|
| KrazyDJs |
יא חתיכת מיקרוב נרקומן, מי יתן ותיאנס על ידי אלון מזרחי אחרי כריתת אונה עומד על הראש, ממש בא לי להכנס בך בנמל יפו אחרי שאני מסים עם אמא שלך. יאללה, לך להזדיין, החתום: המעריץ האלמוני שלא רוצה כלום
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:
זה מצחיק...:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
שמתם לב שיש הרבה רמזים חד מיניים בקללות?
"לא מפסיק לפנטז עליך"
"להרחיב לך את התחת"
וכו' וכו' |
אם היית שם לב יש לך למטה טבלאות
והמקלל האוטומטי בוחר מכל טבלה שורה ומצרף את כולן ביחד!!
וזה הנוסח שיש שם!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם היית שם לב יש לך למטה טבלאות
והמקלל האוטומטי בוחר מכל טבלה שורה ומצרף את כולן ביחד!!
וזה הנוסח שיש שם!! |
לה?!
באמת?!
הטבלאות, איך לא שמתי לב לזה?!
מה אתה רציני?
ברור ששמתי לב אבל כל המשפטים שם זה עם נטייה מאוד הומואית חוץ מלהשתין לך על התחת שזה יחסית לא אבל גם טיפה |
|
|
| Tarantula |
יא חתיכת מיקרוב חסר צורה, שמעתי שאתה מעונין לקיים יחסי מין עם מקק באמצע חירבון, ממש בא לי להפליץ עליך מול כל המשפחה שלך אחרי שאני מסים עם אמא שלך. יאללה, לך להחדיר מוצרי מזון לפי הטבעת, החתום: השרליל האנונימי שמשקיף עליך בבקרים
:wtf: :wtf: :wtf:
:conf: :rolleyes: :p
יאללה , מעניין מי האידיוט שהמציא את כל השטויות האלה.. |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יא חתיכת גוש צואה עם רקטום בקוטר 6 צול, שמעתי שאתה מפנטז על באבון מגולח בשעת חירום, ממש בא לי להשתין על התחת שלך בנמל יפו עוד היום. יאללה, לך לגלח לעצמך את פי הטבעת, החתום: ההוא מהשכונה שכבר שכחת מזמן
מעניין כמה זה בדיוק 6 צול... :confused: |
חחחח גם אני חשבתי על זה
בדקתי ב
Babylon
הם לא יודעים מה זה צול
למישהו יש מושג כמה זה 6 צול? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
חחחח גם אני חשבתי על זה
בדקתי ב
Babylon
הם לא יודעים מה זה צול
למישהו יש מושג כמה זה 6 צול? |
אני בדקתי במילון וגם שם אין!!
הם אשכרה ממציאים לי מילים
מילא המקלל האוטומטי
אבל למה להמציא קללות??!
מוזר... הנעור של היום :wtf: |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בדקתי במילון וגם שם אין!!
הם אשכרה ממציאים לי מילים
מילא המקלל האוטומטי
אבל למה להמציא קללות??!
מוזר... הנעור של היום :wtf: |
אתה אוהב רועי לוי
אהה
כל הודעה אתה רושם מוזר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אתה אוהב רועי לוי
אהה
כל הודעה אתה רושם מוזר |
כן יש מצב...
בזמן האחרון אני די נגוע במשפט הזה :)
אבל אני גם תומך בגישה שכל אחד הוא מוזר בפני עצמו...
אין מה לעשות נגד זה וזה אפילו דבר שיכול להיות טוב |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן יש מצב...
בזמן האחרון אני די נגוע במשפט הזה :)
אבל אני גם תומך בגישה שכל אחד הוא מוזר בפני עצמו...
אין מה לעשות נגד זה וזה אפילו דבר שיכול להיות טוב |
דווקא אהבתי את המשפט שלך זה תמיד מזכיר לי שאני מספר משהו מטורף לאבא שלי וגם הוא אומר לי את |
|
|
|
|