|
Congratulations! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ashelon |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Gefeliciteerd mannen...zijn er al vrouwen in the house? TA gurls rule :D |
Er is momenteel een wachtlijst voor de BeTA fanclub, maar in uw geval maken we graag een uitzondering :D |
|
|
| Miss Proximus |
| haha :D ok..nu nog 1 andere om wat vrouwen-dingen mee te bespreken :D |
|
|
| Ashelon |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
nu nog 1 andere om wat vrouwen-dingen mee te bespreken :D |
Da's TatanaGirl. |
|
|
| Djeebie |
Congratulations!
Eindelijk jullie eigen forum :) |
|
|
| Tiger777 |
| werd tijd he :stongue: |
|
|
| cyberia |
Ah hier si,bezoek van ons hollandforum:D
miss proximus,hoe kon ge daar naast zien,brilleke nodig...mmm?:toothless :tongue2 |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by cyberia
Ah hier si,bezoek van ons hollandforum:D
miss proximus,hoe kon ge daar naast zien,brilleke nodig...mmm?:toothless :tongue2 |
allée hoeft ge toch niet meteen mijn gezichtsvermogen in twijfel te trekken eeh :p |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
allée hoeft ge toch niet meteen mijn gezichtsvermogen in twijfel te trekken eeh :p |
hehe lol ,twas de enige verklaring da'k had dage ons over het hoofd gezien hebt:happy2: :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| Gaan jullie er net zo'n puinhoop van maken als wij gedaan hebben? :D Ghehe... Veel plezier hiero mensen :) |
|
|
| Freezel |
| Het graven in het Holland forum heeft me inspiratie opgedaan :D Nog gefeliciteerd met jullie eigen forum btw :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
Het graven in het Holland forum heeft me inspiratie opgedaan :D Nog gefeliciteerd met jullie eigen forum btw :p |
LOL :haha: :haha: :haha: spammer!!!
btw is wel leuk eh zo oude threads lezen.. heb ik ook gedaan paar weken terug ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
LOL :haha: :haha: :haha: spammer!!!
btw is wel leuk eh zo oude threads lezen.. heb ik ook gedaan paar weken terug ;) |
Ik heb mijn eerste posts eens zitten lezen, zo genant :D |
|
|
|
|