|
I Love Techno 2003 Summer Edition (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| bobbytk |
| quote: | Originally posted by Tiger777
binnekort 17 hier...
Ma bon, ik ben al een paar keer 's avonds gewoon als men ouders sliepe weggegaan. En dan gingen we door tot 6 uur smorges... Maar, veel weet ik daar nemeer van eigelek... omdat de drank men hersenen aanvrat... :D |
rofl
tja zal wel geval apart zijn dan ma toen ik 16 was zat ik al ongeveer overal :)
illusion, campingske doen aan de zee met vrienden, dancing reflex.. en wa meer fuifkes natuurlijk eh. pintje of 20 :)
ben veel rustiger geworden wat drinken betreft. kga nu gewoon 3 keer per week op stap in plaats van vroeger 1-2. en nu blijf ik tot sluiting terwijl da vroeger altijd 4-5 was :)
afterclub outline ga ik ook nog wel ens tegenwoordig en das als ik al illusion geweest ben. uurke of 4 slapen en terug PARTY :) |
|
|
| Tiger777 |
| Tis de schuld van mijn vader :) |
|
|
| cyberia |
wel ik ben 21 ik ga wel waar ik wil,mijn ma doet daar ni wree moeilijk over.ma heb zelf genen auto,ma kvin wel altij vervoer:D
alleen op i love techno outdoor wordt het moeilijk om vervoer naar belgië terug te vinden tenzij dak dan ne partyflight naar belgië doe:D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
binnekort 17 hier...
Ma bon, ik ben al een paar keer 's avonds gewoon als men ouders sliepe weggegaan. En dan gingen we door tot 6 uur smorges... Maar, veel weet ik daar nemeer van eigelek... omdat de drank men hersenen aanvrat... :D |
Hou u maar klaar om da quasi elke week te doen in de konjé :D |
|
|
| Tiger777 |
Ge moogt gerust zijn makker... We gaan ze hier in de omgeving nekeer late zien wie da we zijn :)
ik kijk der al naar uit! |
|
|
| Dark Apostle |
| Pfffft ik ben 21 en ik mag ni weeggaan wanneer ik wil, kzit ier met een matriarch en ze is mijn enigste ouder.....nog een paar jaar en ik ben afgestudeerd :D |
|
|
| Tiger777 |
| dan moete zo'n enorme fuif geve... en aan u moeder zegge da ze u gerust moe late... |
|
|
| bobbytk |
nog maar 3 weekskes
:tongue3
the time for TeKnO is nearing! |
|
|
| Nabistai |
| Ik ben hier juist te weten gekomen dat er nog tickets te koop zijn (en weet zelf waar) dus nu ga ik op zoek naar iemand om mee te gaan want alleen afkomen is ook maar alleen hé:D |
|
|
| dRale |
SOUTH OLE OLEEEEE
how the hell do i get to lommel by car?? or to that park |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by dRale
SOUTH OLE OLEEEEE
how the hell do i get to lommel by car?? or to that park |
If you come and pick me up the 19th I will show you the way :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| You'll NEVER find it, pick me up, I know much better than nabistai here, where is is ;) |
|
|
|
|