return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
I Love Techno 2003 Summer Edition (pg. 3)
View this Thread in Original format
bobbytk
quote:
Originally posted by Tiger777
binnekort 17 hier...

Ma bon, ik ben al een paar keer 's avonds gewoon als men ouders sliepe weggegaan. En dan gingen we door tot 6 uur smorges... Maar, veel weet ik daar nemeer van eigelek... omdat de drank men hersenen aanvrat... :D


rofl

tja zal wel geval apart zijn dan ma toen ik 16 was zat ik al ongeveer overal :)

illusion, campingske doen aan de zee met vrienden, dancing reflex.. en wa meer fuifkes natuurlijk eh. pintje of 20 :)

ben veel rustiger geworden wat drinken betreft. kga nu gewoon 3 keer per week op stap in plaats van vroeger 1-2. en nu blijf ik tot sluiting terwijl da vroeger altijd 4-5 was :)

afterclub outline ga ik ook nog wel ens tegenwoordig en das als ik al illusion geweest ben. uurke of 4 slapen en terug PARTY :)
Tiger777
Tis de schuld van mijn vader :)
cyberia
wel ik ben 21 ik ga wel waar ik wil,mijn ma doet daar ni wree moeilijk over.ma heb zelf genen auto,ma kvin wel altij vervoer:D
alleen op i love techno outdoor wordt het moeilijk om vervoer naar belgië terug te vinden tenzij dak dan ne partyflight naar belgië doe:D
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
binnekort 17 hier...

Ma bon, ik ben al een paar keer 's avonds gewoon als men ouders sliepe weggegaan. En dan gingen we door tot 6 uur smorges... Maar, veel weet ik daar nemeer van eigelek... omdat de drank men hersenen aanvrat... :D


Hou u maar klaar om da quasi elke week te doen in de konjé :D
Tiger777
Ge moogt gerust zijn makker... We gaan ze hier in de omgeving nekeer late zien wie da we zijn :)

ik kijk der al naar uit!
Dark Apostle
Pfffft ik ben 21 en ik mag ni weeggaan wanneer ik wil, kzit ier met een matriarch en ze is mijn enigste ouder.....nog een paar jaar en ik ben afgestudeerd :D
Tiger777
dan moete zo'n enorme fuif geve... en aan u moeder zegge da ze u gerust moe late...
bobbytk
nog maar 3 weekskes
:tongue3


the time for TeKnO is nearing!
Nabistai
Ik ben hier juist te weten gekomen dat er nog tickets te koop zijn (en weet zelf waar) dus nu ga ik op zoek naar iemand om mee te gaan want alleen afkomen is ook maar alleen hé:D
dRale
SOUTH OLE OLEEEEE

how the hell do i get to lommel by car?? or to that park

Nabistai
quote:
Originally posted by dRale
SOUTH OLE OLEEEEE

how the hell do i get to lommel by car?? or to that park


If you come and pick me up the 19th I will show you the way :toothless
Tiger777
You'll NEVER find it, pick me up, I know much better than nabistai here, where is is ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement