return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Beste winkels voor vinyl (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tilt
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Music Man te Gent...

Music Man Dance Store
Steendam 72, 9000 Ghent
Tel. +32.(0)9.225.11.65
Fax. +32.(0)9.225.45.07

www.musicman.be

deze winkel is echt aan te raden, hebben ongelooflijk veel keuze...
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Music Man te Gent...

Music Man Dance Store
Steendam 72, 9000 Ghent
Tel. +32.(0)9.225.11.65
Fax. +32.(0)9.225.45.07

www.musicman.be

Moet es 200 meter verder richting Dampoort lopen naar de Strictly Dance (over de brug direct links, ge kunt niet missen): goekoper, vriendelijker en enorme kennis van zaken.
mr_sick
BCM Brussel, 100 meters van de beursplaats

Veel hardtechno platen, en ook sommige trance
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Moet es 200 meter verder richting Dampoort lopen naar de Strictly Dance (over de brug direct links, ge kunt niet missen): goekoper, vriendelijker en enorme kennis van zaken.

Inderdaad!! Ik ging het er ook bijzetten, maar mijn geheugen liet me effe in de steek en kon niet op de naam komen daarmee...
Maar je hebt volledig gelijk...
Tiger777
quote:
Originally posted by mr_sick
BCM Brussel, 100 meters van de beursplaats

Veel hardtechno platen, en ook sommige trance

ken ik niet, zal ik eens gaan bezien binnekort
1Million$shot
Den Be@ns in Antwerpen naast café 't Vervolg. :D

Daar hebben ze ook wel wa staan, iets commercieler, house, rap, hiphop, r&b, trance, techno. T voordeel daar is wel da ge alles kunt bestellen en nen dag of 4-5 later hebt ge uw plaat.

Dj's in de paalstraat in Schoten. Home & shop van Dj Frank (dinner, jump this party, fend - breakdown , ...)
Hier vinde veeeeel promokes en lekkere platen. Ni da'k em ne goeien dj vind é !!! Belange nog ni

DJS :eyespop:
Steve-Austin
In Luik we hebben ... geen goede vinyls shop :D Oh ja we hebben enkelen shops maar da's niet ongelooflijk.

In Maastrich is er Sirius, niet slecht.

Maar ik ga soms naar Soundstation of MVC in Hasselt.
JdDark
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

goedkoper? verre van!!

maar ze weten wel meer dan in music man, das waar, maar ik ben toch liever in music man
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Gladius
misschien ineens winkels voor Cd's posten, daar ik daar hopeloos naar opzoek ben...

owja, ik weet ne winkel voor vinyls in deurne, herentalsebaan. daar was vroeger dien bonzaiwinkel, maar nu is da aan den overkant onderaan in de gamemania...

-Glad

Voor CD's trek ik af en toe naar Nederland. Om een of andere reden brengen ze daar wel Maxi's uit van Cosmic Gate etc terwijl hier MCD's precies taboe zijn geworden.
Nu gaat het de laaste tijd ook achteruit in Nederland met trance releases op CD, vooral daar ook RnB brokken en trutjes aan het maken is.

Ik begin mij stilletjes aan af te vragen hoe ik nog de producers moet steunen als er niets meer op CD word geperst. En bij gebrek aan plaats en platenspeler ben ik niet zo direct van plan om vinyl te gaan kopen.
eieregooie
Ah, leuk voor als ik eens in Belgie ben :)

Pumaz
quote:
Originally posted by bobbytk
wat meer info over yves deruyter winkel:
Rebel Grooves
Management Yves Deruyter &
Fly

Rebel Grooves
Herentalsebaan 372-374
B-2100 Deurne / Belgium
Tel: +32 (0)3 366 14 35
Fax: +32 (0) 3 366 14 35
e-mail: [email protected] Open: (Thursday from 3pm till 11pm) (Friday from 12pm till 7pm) (Saturday from 12pm till 7pm)

En ik wou de slimme uithangen toen ik die vragen las, ah well, too late
Eagle`
Doctor vinyl was dacht ik op groot eiland 1 ipv sint goriks kan fout zijn ook ;)

Verder heb je nog

Music Mania: Greepstraat 4, 1000 Brussel
&
Urban Grooves: rijkeklarenstraat 14, 1000 brussel

in de virgin, nu fnac opt muntplein hebben ze ook wa vinyl, heb daar ooit Decoy & Roy - Inner life es zien staan, ma nu ist meer R'n'b en stuff :sadgreen:

edit: virgin dus ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement