|
Beste trance lieke OOIT (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
der zijn er heel wa,ma vooral die vette schijven van weleer
favoriet aller tijden: push-universal nation
verder...
megamind - taub (picotto remix)
miro - purple moon
moon project - naked phantasy
dj jan - x-santo |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
tis gewoon
york - reachers of civilisation
best trance track is still:
Push - universal Nation |
oh crap, ik weet het, stupid me:whip: |
|
|
| CygnusX |
Mijn top 3 allertijden :
Yahel - Voyage
Rank 1 - Airwave
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mijn top 3 allertijden :
Yahel - Voyage
Rank 1 - Airwave
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix) |
ja eigenlijk mogen die bij mijn lijstje ook toegevoegd worden:toothless |
|
|
| tor8024 |
| heh tiger, wa te veel naar the fast show gekeken, jong? ;) |
|
|
| Gladius |
oeioei kwas rank1 - airwave vergete =<<.
zondaar dak ben!
-Glad |
|
|
| Tiger777 |
| Moge de goden u genegen zijn... Zoiets vergeten ze ni rap zenne! |
|
|
| THC§brain§THC |
Push - Universal Nation (Original Mix)
Art Of Trance - Madagascar (Push Remix)
en alles van Planisphere. |
|
|
| mr_sick |
System F - Out of Blue
Freefall - Skydive |
|
|
| Scorpio Rising |
Paul van Dyk: Forbidden fruit
verder een paar klassiekers:
Union Jack: Two full moons and a throut (Caspar Pound mix)
Energy 52: Cafe del mar (Orig. Kid Paul mix)
Humate: Love stimulation (Paul van Dyk love mix)
Jam & Spoon: Odyssey to Anyoona
Moby: Hymn
Age of love: Age of love
RMB: Love is an ocean (Stephenson rmx)
CM: Dream universe
Joe T Vanelli: Playing with the voice in Germany (PvD mix)
Nalin inc: Planet violet ('97 Bruce Norris rmx)
Ayla: Ayla (DJ Taucher '97 rmx)
Als we dan toch in '97 zitten mogen we zeker "Miro: Purple Moon" niet vergeten. (lekkerste beat)
binary finary: 1998 (geniale melodie)
Ik kan nog wel even doorgaan maar dit zijn diegenen die het eerste te binnen schieten. O ja, "Paul van Dyk: For an angel" toch ook even vermelden :happy2: |
|
|
| Gladius |
nice list scorpio!
btw
moby staat niet in mijnen TRANCE dir, maar ik heb der altijd aan getwijfeld. hij is zow afwisselend eh, pak nu 'why does my heart feels so bad', en hoor derna 'i feel so real', 2 verschillende werelden. nuja swat, moby rox, en als het trance is mogen volgende in menne lijst bij opgenomen worden:
moby - graciosa (any given sunday)
moby - god moving over the face of the world (!!! lieke komt van film heat, schitterend gewoon)
en moby - hymn is idd ook zaaalig.
-Glad |
|
|
| Dark Apostle |
| Time Sliders - Les Lacs Des Alpes is ook prachtig |
|
|
|
|