return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Beste trance lieke OOIT (pg. 2)
View this Thread in Original format
cyberia
der zijn er heel wa,ma vooral die vette schijven van weleer

favoriet aller tijden: push-universal nation

verder...
megamind - taub (picotto remix)
miro - purple moon
moon project - naked phantasy
dj jan - x-santo
Tiger777
quote:
Originally posted by TranceSeeker
tis gewoon
york - reachers of civilisation


best trance track is still:
Push - universal Nation


oh crap, ik weet het, stupid me:whip:
CygnusX
Mijn top 3 allertijden :
Yahel - Voyage
Rank 1 - Airwave
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)
cyberia
quote:
Originally posted by CygnusX
Mijn top 3 allertijden :
Yahel - Voyage
Rank 1 - Airwave
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)

ja eigenlijk mogen die bij mijn lijstje ook toegevoegd worden:toothless
tor8024
heh tiger, wa te veel naar the fast show gekeken, jong? ;)
Gladius
oeioei kwas rank1 - airwave vergete =<<.
zondaar dak ben!

-Glad
Tiger777
Moge de goden u genegen zijn... Zoiets vergeten ze ni rap zenne!
THC§brain§THC
Push - Universal Nation (Original Mix)
Art Of Trance - Madagascar (Push Remix)
en alles van Planisphere.
mr_sick
System F - Out of Blue
Freefall - Skydive
Scorpio Rising
Paul van Dyk: Forbidden fruit

verder een paar klassiekers:

Union Jack: Two full moons and a throut (Caspar Pound mix)
Energy 52: Cafe del mar (Orig. Kid Paul mix)
Humate: Love stimulation (Paul van Dyk love mix)
Jam & Spoon: Odyssey to Anyoona
Moby: Hymn
Age of love: Age of love
RMB: Love is an ocean (Stephenson rmx)
CM: Dream universe
Joe T Vanelli: Playing with the voice in Germany (PvD mix)
Nalin inc: Planet violet ('97 Bruce Norris rmx)
Ayla: Ayla (DJ Taucher '97 rmx)
Als we dan toch in '97 zitten mogen we zeker "Miro: Purple Moon" niet vergeten. (lekkerste beat)
binary finary: 1998 (geniale melodie)

Ik kan nog wel even doorgaan maar dit zijn diegenen die het eerste te binnen schieten. O ja, "Paul van Dyk: For an angel" toch ook even vermelden :happy2:

Gladius
nice list scorpio!
btw
quote:
Moby: Hymn

moby staat niet in mijnen TRANCE dir, maar ik heb der altijd aan getwijfeld. hij is zow afwisselend eh, pak nu 'why does my heart feels so bad', en hoor derna 'i feel so real', 2 verschillende werelden. nuja swat, moby rox, en als het trance is mogen volgende in menne lijst bij opgenomen worden:

moby - graciosa (any given sunday)
moby - god moving over the face of the world (!!! lieke komt van film heat, schitterend gewoon)
en moby - hymn is idd ook zaaalig.

-Glad
Dark Apostle
Time Sliders - Les Lacs Des Alpes is ook prachtig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement