return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

ok volgende vraagje
View this Thread in Original format
BooMBooM
ik heb net op djmixes2k.tripod.com de beste set gedownt die ik tot nu toe heb gehoord (Hennes&cold live at mindcontrol)maar hij is gesplit in 5 delen met hjsplit ofzo maar ik snap er dus weer eens geen hol van hoe je die mix aan elkaar moet krijgen ken iemand mij dat misschien ff makkelijk in vbo taal uitleggen?thnx
Mirnakz
Je moet gewoon effe HjSplit downloaden (Waar, staat wel ergens bij djmixes)... je voert het programma'tje uit, dan selecteer je 'join', dan kun je een bestand selecteren, je pakt gewoon het *.001-bestand, de rest vind die automatisch...best handig programma'tje, ook als je zelf wil splitten...

mzl
D�eame�
hjsplit is een programma waarmee je dus mp3 en filmpjes kunt splitten(om het zo meer ff te noemen). Met dit programma kun je ze ook weer aan elkaar krijgen. Het programma wijst zich vanzelf als je het hebt. Waar je em kunt downen is mij ook een raadsel!

Succes!;)
BooMBooM
oo kijk ik had gelijk de namen verandert daarom zou het dus wel niet gelukt zijn tnhx
BooMBooM
je kunt hem bij www.freebyte.com downen moet je bij search ff hjsplit intypen en dan vind ie hem
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement