|
fav. solar coaster rmx?
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| 1 vd beste schijven ooit imo |
|
|
| Tiger777 |
| bah ja, idd ni mis. Maar dé beste plaat ooit.. naaah :tongue3 |
|
|
| Ashelon |
| Dat vind ik ook. Een goeie schijf, maar veel te depressief om de beste plaat ooit te zijn. |
|
|
| Gladius |
neje beste plaat ooit ni natuurlijk
1 vd beste zeggek =>
wilt dus zegge dat die altij in mennen top10 te vinde zal zijn. |
|
|
| dj Zevan |
Origineel is veruit de beste
Airbase remix is te typsich airbase, maakt t gewoon zwaarder
en midway remix vind ik maar zwak, is precies een remake zonder eigen inspiratie, heeft helemaal niet het warme gevoel vd originele mix |
|
|
| Gladius |
hangt der ook vanaf welke ge voor het eerst heb gehoord. bij mij was dat den original (die radio rip) en toen ik dan later die midway versie hoorde had ik iet van "ewwwwwwwww", die van airbase gaat wel, mor nix kan tippe aan het origineel...
-Glad |
|
|
|
|