return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
fav. solar coaster rmx?
View this Thread in Original format
Gladius
1 vd beste schijven ooit imo
Tiger777
bah ja, idd ni mis. Maar dé beste plaat ooit.. naaah :tongue3
Ashelon
Dat vind ik ook. Een goeie schijf, maar veel te depressief om de beste plaat ooit te zijn.
Gladius
neje beste plaat ooit ni natuurlijk
1 vd beste zeggek =>
wilt dus zegge dat die altij in mennen top10 te vinde zal zijn.
dj Zevan
Origineel is veruit de beste
Airbase remix is te typsich airbase, maakt t gewoon zwaarder
en midway remix vind ik maar zwak, is precies een remake zonder eigen inspiratie, heeft helemaal niet het warme gevoel vd originele mix
Gladius
hangt der ook vanaf welke ge voor het eerst heb gehoord. bij mij was dat den original (die radio rip) en toen ik dan later die midway versie hoorde had ik iet van "ewwwwwwwww", die van airbase gaat wel, mor nix kan tippe aan het origineel...

-Glad
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement