return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

voor onze hardhouse kenners
View this Thread in Original format
BooMBooM
eerst is f kijken of het nu wel lukt
BooMBooM
ok lukt dus niet maar weet iemand hoe dat nummer heet die staat onder tom harding live at impulz van 7.47 dat nummer is dus echt wel goed alleen het geluid is zo kut bij dat nummer
Dj Lex
Wil je mp3 fragment toevoegen???

Dan moet je attach file doen onderaan. Als je dit niet wil, sorry dan
Robvef
Bedoel je die van 17-02 jl. Dan moet je even kijken bij http://beam.to/djsets --> daar kun je veel tracklistings van Livesets vinden.

Als het de liveset is die ik bedoelde, dan is het dit nummer:
Justin Bourne & Dynamic Intervention - Kick Up The Volume (Knuckleheadz Rmx) (Honey Pot Hard)
BooMBooM
volgens mij is die van de vorige het is ook maar 1 nummertje en die duurt 7.47 meer is er niet van alleen dan die van dit jaar
Robvef
Je bedoelt dus de liveset van december 2000 als ik het goed begrijp??

Greetz
BooMBooM
ja hij is van de set (of die daarvoor) van december maar die ken je niet downen alleen die van dit jaar staat er helemaal op maar als je op winmx ofzo gewoon tom harding live at impulz intypt krijg je ook een lading nummer van 7.47 (7 minuten en 47 seconden)maar das een gewoon nummer uit de set van hem die van tmf is opgenomen en op het net is gezet en van dat nummer zoek ik de naam.
raoel
Krijg um nog niet gevonden.

Zal nog wel eens kijken misschien dat ik het weet maar ik ken ook niet zoveel titels uit de Hardhouse scene
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement