return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
vakanties
View this Thread in Original format
cyberia
Kweet wel da vrijwel iedereen eerst nog die kl*te examens voor de deur staan hebben,ma we mogen toch al eens denken wat erna komt,dus... ne keer benieuwd waar iedereen zo naartoe gaat deze zomer en wanneer,alles about the holidays post it here

ikzelf ga voor twee weekskes naar salou met het tentje begin juli, en daarna nog is naar hier en ginder.

jullie?
Gladius
in augustus ga ik met m'n neef naar schotland, met de fiets en tentje =)

-Glad
Tiger777
hmm, vakantie...
Eerst 2 weekskes werken, daarna 2 weekskes spanje, In javea...
Steve-Austin
pff, dat is mijn eerste jaar van werk, dus geen vakanties ...

Maar ik heb nu waterpokken en 2 weeken thuis, dat is een sort van vankantie :-)
cyberia
hehe thank you mother nature:D
is da geen kinderziekte de waterpokken?
mr_sick
2 weeken in calpe, ik zal in een club draaien (en ook 1 dag in Ibiza)
TatanaGirl
Ik ga in juni met mijne schat cygnusx op vakantie, we weten nog niet goed waarheen. En eind augustus ga ik naar Frankrijk als de herexamens meevallen.

Groetjes

TatanaGirl
Ashelon
In de herfst, september tot december, ga ik op vakantie naar Belgie. Ervoor of erna, twee weken naar Costa Rica om wat met zeeschildpadden te gaan lachen.
Dark Apostle
In juli ga ik werken, in augustus weet ik nog niet (miss blokken voor 2de zit hoop het niet) en in september naar Euro Disney :haha:
Steve-Austin
quote:
Originally posted by cyberia
hehe thank you mother nature:D
is da geen kinderziekte de waterpokken?


'k ben nog een grote kind ... :-)

Tiger777
ooooooh, costa rica... Zalig gewoon!
cyberia
quote:
Originally posted by Steve-Austin
'k ben nog een grote kind ... :-)

hehe wij allemaal:toothless

lol da met die waterschildpadden moet ook wel leuk zijn:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement