return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ny låt pojkar och flickor
View this Thread in Original format
Endre

ok, testar lyckan i svenska sektionen igen då, brukar inte gå så bra, heh

Endre - Abnora Hill
dj_hysterix
amazing, sköna strings, tung bas, och mjuka o sköna pianos..

snart så kommer nån label släppa det här säkert :toothless
dbl
låter hel bra ju.. pianoslingan va riktigt skön :)
TrancE_GyLLe
ehhhh... laddar hem nu.......

*väntar* *å väntar*... 62%...... .... ....... 75%.....
.........81%..........................92%.............
100%...

ok nu ska lyssnas......

ok färdig...

början var väl rätt ok.. men ganska trist???
sen börjar d ju ta sej.. pianot är bra.. men överlag så tycker jag attdenna låt för lungn å ointressant...

//

GyLLe
Amnezia
skönt proggigt...låter som nån låt jag hörde på progressive euphoria albumet...
sweeet chill:cool: :cool:
keep the good work up;)
RebeL9
bra låt. breaket är mycket fint. oväntat med pianoslingan där :D
fast 5 minuter är på tok för kort. för efter breaket känns det som den tar slut.
Endre

tack för kommentarerna.

rebel: slutet la jag bara ihop för att jag gjorde en sample :D så det ska inte vara sådär, utan det ska fortsätta snabbare.
Dioxys
riktigt fin låt :)

när pianot kommer in (kanske inte världens bästa komplimang) tycker jag den liknar atb - kayama riktigt mkt :)

nått som kanske inspirerade? :)
Endre

har inte lyssnat på ATB sen dont stop :p
Dioxys
hehehe, gillar hans första album starkt :)
alla låtarna är verkligen inte som don't stop och 9pm (ti'll i come)..

de är väldigt lugna och otroligt sköna :)

ta och ladda ner kayama om du hittar eller messa mig :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement