|
ny låt pojkar och flickor
|
View this Thread in Original format
| Endre |
ok, testar lyckan i svenska sektionen igen då, brukar inte gå så bra, heh
Endre - Abnora Hill
|
|
|
| dj_hysterix |
amazing, sköna strings, tung bas, och mjuka o sköna pianos..
snart så kommer nån label släppa det här säkert :toothless |
|
|
| dbl |
| låter hel bra ju.. pianoslingan va riktigt skön :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ehhhh... laddar hem nu.......
*väntar* *å väntar*... 62%...... .... ....... 75%.....
.........81%..........................92%.............
100%...
ok nu ska lyssnas......
ok färdig...
början var väl rätt ok.. men ganska trist???
sen börjar d ju ta sej.. pianot är bra.. men överlag så tycker jag attdenna låt för lungn å ointressant...
//
GyLLe |
|
|
| Amnezia |
skönt proggigt...låter som nån låt jag hörde på progressive euphoria albumet...
sweeet chill:cool: :cool:
keep the good work up;) |
|
|
| RebeL9 |
bra låt. breaket är mycket fint. oväntat med pianoslingan där :D
fast 5 minuter är på tok för kort. för efter breaket känns det som den tar slut. |
|
|
| Endre |
tack för kommentarerna.
rebel: slutet la jag bara ihop för att jag gjorde en sample :D så det ska inte vara sådär, utan det ska fortsätta snabbare.
|
|
|
| Dioxys |
riktigt fin låt :)
när pianot kommer in (kanske inte världens bästa komplimang) tycker jag den liknar atb - kayama riktigt mkt :)
nått som kanske inspirerade? :) |
|
|
| Endre |
har inte lyssnat på ATB sen dont stop :p
|
|
|
| Dioxys |
hehehe, gillar hans första album starkt :)
alla låtarna är verkligen inte som don't stop och 9pm (ti'll i come)..
de är väldigt lugna och otroligt sköna :)
ta och ladda ner kayama om du hittar eller messa mig :D |
|
|
|
|