return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Hey,,
View this Thread in Original format
Dj-RapTor
אהלן, שמי אנטוניו.. אולי כמה ממכם מכירים
אותי כבר.
אין לי הרבה מה להגיד חוץ משאני כבר שומע טראנס יותר משנתיים
...
מוזיקה עם עומק :]..
בכל אופן, מקווה להנות פה.
נעים מאוד.
-CosmicFire-
Welcome to the CLUB
MoSH_MaN
חשבתי שפרשת
בכל אופן ברוך הבא אחי
:)
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Dj-RapTor
מוזיקה עם עומק :]


איזה מוזיקה עם עומק אחי??? מה אתה בסדר, טראנסים זה רק בום בום בום

:whip: :whip:


חחחח
סתם, ברוך הבא!!!
:crazy:
Rising
שלומלום..

אני אורן :wtf:
itamarsan
ברוכה הבאה אחי
אני איתמר תהנה כאן
Tarantula
WOOPPY!@$!@$
שלום גם לך:)
אני אלונושקה :D
מוזר רואים כל כך הרבה הודעות עם שלום אני חדש
ומאז הם לא חוזרים...:conf: :rolleyes::nervous:
KrazyDJs
ברוך בואך
אני אליאור...

have fun...
Dj-RapTor
נחמד, נעים להכיר את כולכם.

למען האמת הייתי רשום מזמן ב
TA
רק לפני שבוע ראיתי את המייל שמקבלים ..
המממ..
וגם ידידי הוותיק אורן הציע לי להצטרף לכאן אז אמרתי לו
" אין סיכוי "
..
מי שמכיר אותי מ אן טי גי בטח יודע למה..
לא משנה סיפור ארוך..

קיצר נישאר בסביבה ניראה איך זה
:]

P.S
I need a new signature, the current one looks like hell !
Anyone to the rescue ?
:p
luckystrike
ברוך הבא אח שלו :)

כמו שאלונה אומרת אנחנו מקווים שהאופנה שלבוא לשנייה
ולא לחזור תיגמר ...

קיצר - תעשה חיים ואם יש כל בעיה פנה לרועי או אליי ...
:)

arik
דוקא חתימה פצצה
!

שמח לראות שחזרת!!!
גם אם אתה לא ממש מכיר אותי:)
אני הייתי פה שאתה היית:)
בעע:wtf:
DjChook
אני מאז ומתמיד פה ככה ש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement