|
Hey,,
|
View this Thread in Original format
| Dj-RapTor |
אהלן, שמי אנטוניו.. אולי כמה ממכם מכירים
אותי כבר.
אין לי הרבה מה להגיד חוץ משאני כבר שומע טראנס יותר משנתיים
...
מוזיקה עם עומק :]..
בכל אופן, מקווה להנות פה.
נעים מאוד. |
|
|
| -CosmicFire- |
| Welcome to the CLUB |
|
|
| MoSH_MaN |
חשבתי שפרשת
בכל אופן ברוך הבא אחי
:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
מוזיקה עם עומק :]
|
איזה מוזיקה עם עומק אחי??? מה אתה בסדר, טראנסים זה רק בום בום בום
:whip: :whip:
חחחח
סתם, ברוך הבא!!!
:crazy: |
|
|
| Rising |
שלומלום..
אני אורן :wtf: |
|
|
| itamarsan |
ברוכה הבאה אחי
אני איתמר תהנה כאן |
|
|
| Tarantula |
WOOPPY!@$!@$
שלום גם לך:)
אני אלונושקה :D
מוזר רואים כל כך הרבה הודעות עם שלום אני חדש
ומאז הם לא חוזרים...:conf: :rolleyes::nervous: |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך בואך
אני אליאור...
have fun... |
|
|
| Dj-RapTor |
נחמד, נעים להכיר את כולכם.
למען האמת הייתי רשום מזמן ב
TA
רק לפני שבוע ראיתי את המייל שמקבלים ..
המממ..
וגם ידידי הוותיק אורן הציע לי להצטרף לכאן אז אמרתי לו
" אין סיכוי "
..
מי שמכיר אותי מ אן טי גי בטח יודע למה..
לא משנה סיפור ארוך..
קיצר נישאר בסביבה ניראה איך זה
:]
P.S
I need a new signature, the current one looks like hell !
Anyone to the rescue ?
:p |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אח שלו :)
כמו שאלונה אומרת אנחנו מקווים שהאופנה שלבוא לשנייה
ולא לחזור תיגמר ...
קיצר - תעשה חיים ואם יש כל בעיה פנה לרועי או אליי ...
:) |
|
|
| arik |
דוקא חתימה פצצה
!
שמח לראות שחזרת!!!
גם אם אתה לא ממש מכיר אותי:)
אני הייתי פה שאתה היית:)
בעע:wtf: |
|
|
| DjChook |
| אני מאז ומתמיד פה ככה ש |
|
|
|
|