return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עזרה...
View this Thread in Original format
Rising
הפתרון הכי טבו זה לקנות מחשב חדש ..אבל בואו ניהיה ריאלים..
המחשב המזדיין שלי ביציאה תוך כדי שאני שומע מוזיקה תוקע את כל הפעולות במחשב... העכבר נתקע.. ויש צפצוף חזק מתמשך עד שאני לא עושה ריסט...

עכשיו אמרתי לעצמי ננסה איחוי דיסק ושאר החרא הידוע.. באמצע האיחוי עשה את כל התקיעות חוץ מהצפצוף (כי לא הייתה מוזיקה)

יש למישהו רעיון מה אני עושה :( :( :( ??

חברים אני לא מפרמט יש לי פה טונות של מוזיקה ומלא דברים חשובים אחרים..

:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

ד"א.. עוד 20 דקות בערך המחשב יתקע שוב ..
אררררררר :(
DJ-Kreing^^
טוב אני ינסה לעזור לך פה...
הרעש שאתה מדבר עליו יכול להיגרם מכמה חלקים פנימיים
1. אחד הסידירומים
2. המאוורר
3. ההארד דיסק

טוף הממ...
נעבור על כל האפשרויות אחד אחד.

1.
קודם כל תבדוק אם כל הסידירומים שלך עובדים, תכנסים דיסק נגיד עם מוזיקה לסידירום ותשמע אם הכל סבבה, וככה גם עם הצורב.
אם הדיסק לא עולה או נתקע באמצע וגורם להפסקת פעולתו של המחשב הבעיה כנראה באחד הסידירומים, פתח את המחשב ונתק את כבר החשמל של אותו סידי.
הבעיה תיפטר ותיצתרך להשיג סידי חדש.

2.
יש מצב שמה שעושה את צליל הציפצוף זה האחד המאוורירים שממוקמים בתוך המארז, אם ככה אז כנראה שיש משהו שמפריעה לו לעבוד והוא יוצר את הרעשים האלה, נוצר מצב שהוא לא מייצר קור, והמעבד והארד דיסק שלך מתחילים לעבוד ממש לאט, ואחרי כמה זמן פשוט ניתקעים.
פתח את המחשב ותפעיל אותי, ושים לב אם כל המאוורירים עובדים להם בסבבה שים יד להרגיש אם יש מספיק קור. אם אחד מהם לא עובד כמו שצריך ומפיק רעשים אז תוציא אותו ותנקה אתו מכל האבק, ואז תחבר אותו שוב ותראה אם הכל עובד נחמד.

3.
אם קול כזה יוצא מההארדיסק זה סימן שיכול להיות שהדיסקים בפנים זזו ממקומם ומתנגשים אחד בשני תוך כדי עבודה, זה יוצר רעשים וגורם לכך שהמחשב יתקע.
אתה יכול לעלות על הבעיה הזאת בקלות על ידי בדיקת פרטישנים פגומים
אם יש כאלה, פשוט תדאג לגבות את הדברים שחשובים לך ותחליף את ההארד דיסק במשהו יותר אייכות.

זהו, אהה וגם אין לך מה לפרמט את המחשב כי הבעיה לא במידע שעל ההארד דיסק אלא באחד החלקים הפנימיים אז יצא שסתם עשית את זה לחינם
טוב מקווה שעזרתי..

:wtf: :wtf:
NyKoN
אולי תתקין אקספי?
יש מצב שזה באג רציני
cluBBer
גם לי יש את הבעיה הזאת
שאלתי את השאלה ב
CHILLING FORUM

SOULSEEK
מותקן אצלך?

כי יש מצב שזה
RIAA
שולחת לנו סוג של ווירוסים
קראתי באיזה אתר שהיא רוצה לעשות את זה לאלה שחולקים קבצי מוזיקה
cluBBer
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב אני ינסה לעזור לך פה...
הרעש שאתה מדבר עליו יכול להיגרם מכמה חלקים פנימיים
1. אחד הסידירומים
2. המאוורר
3. ההארד דיסק


אחי אתה מדבר כאן שטויות
DJ-Kreing^^
עזבו פירמוטים ווירוסים
צפצוף שבא מתוך המחשב בחיים לא יכול לקרות בגלל מידע על ההארד דיסק
נקודה.!!!!

וקלאבר חחחח
מזה השטויות האלה
מאיפה הבאת את זה?
בטח מישהו בצ'יל פורום צחק על זה או אנערף אל תיקח כל דבר ברצינות
אם
RIAA
אפילו יחשבו על להפיץ וירוסים תיהיה להם בעיה חמורה עם הרשויות באמריקה, שיפרקו את האירגון הזה כאילו היה כלום...
DJ-Kreing^^
הממ רגע אני צריך להבין...הצפצוף בא מתוך המארז עצמו יענו מתוך המחשב או מהרמקולים או מהאוזניות יענו דרך הכרטיסקול???
cluBBer
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וקלאבר חחחח
מזה השטויות האלה
מאיפה הבאת את זה?
בטח מישהו בצ'יל פורום צחק על זה או אנערף אל תיקח כל דבר ברצינות
אם
RIAA
אפילו יחשבו על להפיץ וירוסים תיהיה להם בעיה חמורה עם הרשויות באמריקה, שיפרקו את האירגון הזה כאילו היה כלום...


לא קראתי על זה בצ'יל פורום

quote:
הממ רגע אני צריך להבין...הצפצוף בא מתוך המארז עצמו יענו מתוך המחשב או מהרמקולים או מהאוזניות יענו דרך הכרטיסקול???ש


אצלי מרמקולים
לפי דעתי הוא בא בגלל שאני שומע את המוזיקה בזמן שהמחשב נתקע , זה ברור לא?!
אצלי ההארד דיסק עמוס בגלל הטראקים ומה לא
אני צריך לפנות שטח בשביל מוזיקה חדשה , אז אני כל הזמן מוחק ומוריד מוזיקה חדשה
אולי זה בגלל זה
DJ-Kreing^^
טוף מממ, יכול להיות שלא הבנתי נכון...
לא משנה בכל זאת אורן, אם הצליל שאתה מתכוון זה מן זמזום שיוצא מהמארז עצמו אז נסה את מה שאמרתי
אם לא אז תתעלם בכיף

:)
Scorchio
לא יעזור לך לפרמט
מה שקורה זה שהמעבד שלך מתחמם ועולה מעל לטמפרטורה הנורמלית אז הוא מצפצף
אתה צריך לשים לו מאוורר חדש או להחליף מעבד
היה לי את אותה בעיה בעבר

כשאתה מדליק תמחשב תכנס ל
BIOS
ושם ב
Hardware Monitor
תראה מה ה
CPU Temperature
אם זה מעל 70
תחליף מאוורר דחוף

Rising
תודה רבה...

האופציות שלך רומן נראות לי הגיוניות למדיי...
הקטע שהחלפתי 4 מאווררים עד היום .. ההארד דיסק חדש מלפני חודשיים בערך..
אהה וסולסיק מותקן.. סרטים..:rolleyes:
hangover
נשמע לי כמו התחממות קלאסית. זה מאוד נפוץ בתחילת הקיץ
תנסה להפעיל את המחשב שהמארז פתוח עם מאוורר ריצפתי מכוון על המעבד.
אם אתה יודע איך להנמיך את המהירות ב-
BIOS
תנסה גם את זה (רק בשביל לראות אם זאת הבעיה)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement