|
Fire & Ice - San Antonio
|
View this Thread in Original format
| Dj-RapTor |
אהלן, יש לי את הגרסה עם ה
192 kbps
משום מה ניראה לי פשוט שקימפלו את זה
באיכות גרועה מההתחלה כי זה נשמע גרוע.
לא זכור לי שיחרור של הטרק הזה באופן רשמי..
מישהו אולי ?
עכשיו זה עומק, למי שהעיר מקודם על זה..
לא סתם קראו לו על שמי
:toothless |
|
|
| cluBBer |
לא כל כך הבנתי מה אתה רוצה בעצם
אבל הוא שוחרר על ידי
SND
יש לי אותו באיכות משהו בסט |
|
|
| Hell_Copter |
אני אישית לא ממש אהבתי את הטראק הזה...
לא יודע למה...
אבל אני זוכר שהוא שוחרר... |
|
|
| itamarsan |
אני הורדתי אותו ולאחר מכן מחקתיי לא משהו בעיני
אבל מי שאוהב את הסגנון יאהב את זה |
|
|
| Dj-RapTor |
טרק סוף מה יש לכם..
anyway
יכול להיות שלא הסברתי את העצמי
נכון
הטרק עצמו נשמע באיכות גרועעהה
יש צלילי רקע שלא נשמעים טוב
מקווה שתבינו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
טרק סוף מה יש לכם..
anyway
יכול להיות שלא הסברתי את העצמי
נכון
הטרק עצמו נשמע באיכות גרועעהה
יש צלילי רקע שלא נשמעים טוב
מקווה שתבינו |
השאלה אם יש לך את השחרור או לא
כי אני ממש לא זוכר אם זה היה ריפ טוב או לא...
השחרור נקרא
02-fire_and_ice-san_antonio-snd |
|
|
|
|