return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Fire & Ice - San Antonio
View this Thread in Original format
Dj-RapTor
אהלן, יש לי את הגרסה עם ה
192 kbps
משום מה ניראה לי פשוט שקימפלו את זה
באיכות גרועה מההתחלה כי זה נשמע גרוע.

לא זכור לי שיחרור של הטרק הזה באופן רשמי..
מישהו אולי ?

עכשיו זה עומק, למי שהעיר מקודם על זה..
לא סתם קראו לו על שמי
:toothless
cluBBer
לא כל כך הבנתי מה אתה רוצה בעצם
אבל הוא שוחרר על ידי
SND
יש לי אותו באיכות משהו בסט
Hell_Copter
אני אישית לא ממש אהבתי את הטראק הזה...
לא יודע למה...
אבל אני זוכר שהוא שוחרר...
itamarsan
אני הורדתי אותו ולאחר מכן מחקתיי לא משהו בעיני
אבל מי שאוהב את הסגנון יאהב את זה
Dj-RapTor
טרק סוף מה יש לכם..
anyway
יכול להיות שלא הסברתי את העצמי
נכון
הטרק עצמו נשמע באיכות גרועעהה
יש צלילי רקע שלא נשמעים טוב

מקווה שתבינו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-RapTor
טרק סוף מה יש לכם..
anyway
יכול להיות שלא הסברתי את העצמי
נכון
הטרק עצמו נשמע באיכות גרועעהה
יש צלילי רקע שלא נשמעים טוב

מקווה שתבינו


השאלה אם יש לך את השחרור או לא
כי אני ממש לא זוכר אם זה היה ריפ טוב או לא...
השחרור נקרא
02-fire_and_ice-san_antonio-snd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement