return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שית מה נסגר עם הפיגועים האלה
View this Thread in Original format
hangover
כנראה יש עכשיו עוד אחד. כל היום היום ראיתי אמבולנסים בכל מקום שהייתי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by hangover
כנראה יש עכשיו עוד אחד. כל היום היום ראיתי אמבולנסים בכל מקום שהייתי



כושיאחותם הצולעת...
עשו הבני זונות עוד פיגוע ???
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


הבני שרמוטות האלו לא מפסיקים...
יימח שמם...
:mad:
itamarsan
מפחיד ממש מפחיד
היה היום בבוקר בירושלים פיגוע 7 הרוגים כבר פחדתי על ידידה שלי שגרה כמה דקות מישם
היה מאוד מפחיד בבוקר
בוקר מטורף בקיצור!!!!!
hangover
סליחה טעות!
כנראה שאיזה בלון גז התפוצץ
מצטער!!!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by hangover
סליחה טעות!
כנראה שאיזה בלון גז התפוצץ
מצטער!!!


עדיין הם בני זונות....

אחרי מה שהם עשו בבוקר...
יש מזל שהפיגוע השני נמנע...
והמחבל התפוצץ באמצע שום מקום...

ואחרי מה שהמזדיינים האלו עשו במרוקו
אמן יקבלו שיתוק

יש לי משפחה שם...
Hell_Copter
מכה עם כל הפיגועים האלה...
אמן ימח שמם... :mad:
NyKoN
חחחח
בואנה יא מחוקים
מה אתם קופצים "פיגוע פיגוע" תבררו לפני שאתם מדברים שאללה ישמור

בכל מקרה..
מצער המקרה היום.. לקום לפיגוע
אני מקווה שיחליטו לעשות משהו מאוד דרסטי שיזעזע את הפלסטינאים אחת ולתמיד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח
בואנה יא מחוקים
מה אתם קופצים "פיגוע פיגוע" תבררו לפני שאתם מדברים שאללה ישמור


אז אולי עכשיו לא היה פיגוע
אבל בבוקר היה...
7 הרוגים זה הרבה!!
Sniper
ואללה איך זה כל פעם בא אחרי תקופה שיש שקט
ודווקא לקראת אירועים משמחים נגיד כמו ל"ג בעומר
או בפורים היה אם אני לא טועה

זה כזה מעצבן
Shahar
זאת הכוונה שלהם אחי להרוס לנו תשמחה...........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement