|
שית מה נסגר עם הפיגועים האלה
|
View this Thread in Original format
| hangover |
| כנראה יש עכשיו עוד אחד. כל היום היום ראיתי אמבולנסים בכל מקום שהייתי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by hangover
כנראה יש עכשיו עוד אחד. כל היום היום ראיתי אמבולנסים בכל מקום שהייתי |
כושיאחותם הצולעת...
עשו הבני זונות עוד פיגוע ???
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
הבני שרמוטות האלו לא מפסיקים...
יימח שמם...
:mad: |
|
|
| itamarsan |
מפחיד ממש מפחיד
היה היום בבוקר בירושלים פיגוע 7 הרוגים כבר פחדתי על ידידה שלי שגרה כמה דקות מישם
היה מאוד מפחיד בבוקר
בוקר מטורף בקיצור!!!!! |
|
|
| hangover |
סליחה טעות!
כנראה שאיזה בלון גז התפוצץ
מצטער!!! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by hangover
סליחה טעות!
כנראה שאיזה בלון גז התפוצץ
מצטער!!! |
עדיין הם בני זונות....
אחרי מה שהם עשו בבוקר...
יש מזל שהפיגוע השני נמנע...
והמחבל התפוצץ באמצע שום מקום...
ואחרי מה שהמזדיינים האלו עשו במרוקו
אמן יקבלו שיתוק
יש לי משפחה שם... |
|
|
| Hell_Copter |
מכה עם כל הפיגועים האלה...
אמן ימח שמם... :mad: |
|
|
| NyKoN |
חחחח
בואנה יא מחוקים
מה אתם קופצים "פיגוע פיגוע" תבררו לפני שאתם מדברים שאללה ישמור
בכל מקרה..
מצער המקרה היום.. לקום לפיגוע
אני מקווה שיחליטו לעשות משהו מאוד דרסטי שיזעזע את הפלסטינאים אחת ולתמיד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
בואנה יא מחוקים
מה אתם קופצים "פיגוע פיגוע" תבררו לפני שאתם מדברים שאללה ישמור
|
אז אולי עכשיו לא היה פיגוע
אבל בבוקר היה...
7 הרוגים זה הרבה!! |
|
|
| Sniper |
ואללה איך זה כל פעם בא אחרי תקופה שיש שקט
ודווקא לקראת אירועים משמחים נגיד כמו ל"ג בעומר
או בפורים היה אם אני לא טועה
זה כזה מעצבן |
|
|
| Shahar |
| זאת הכוונה שלהם אחי להרוס לנו תשמחה........... |
|
|
|
|