|
אממ.. אומרים שמי שמתלונן הרבה שחסר לו מלח באוכל הוא מאוהב.. מה דעתכם?
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| תענו ברצינות! זה חשוב.. |
|
|
| NyKoN |
| בלי ספק השאלה הכי מטומטמת ששאלו אותי מאז השאלה "צ'רלי צ'פלין מת?" |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחח זה מוזר אבל אמרו לי את זה וזה די בכיוון אז מעניינתי לדעת אם זה נכון |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
לאדעעע
:crazy: |
|
|
|
| Hell_Copter |
טוב רמת השכונה פה באמת רצינית...
ומורן יאכל לי את הצורה אם אני לא סוגר את זה...
אז זה נסגר
אם ההתייעצות עם מורן תניב דעה שצריך לפתוח את זה מחדש אז זה יפתח... :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| יאללה חאלאס כבר לא נמאס ... |
|
|
|
|