|
PvD till Sverige!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Wow blev mäkta intresserad när jag läste detta..
Men kollade precis hemsidan om båtresan.. uschligen inte alls samma kvalitet som mbar kryssningen... fast detta kanske riktar sig mot en annan publik... men vad ska pvd göra bland dessa?
Junior Jack (Ministry of Sound) DJ | Belgium
Kid Creme (Ministry of Sound) DJ | Belgium
Oxide & Neutrino DJ | UK
Kosheen DJ | UK
Timbuktu Sweden
E-Type Sweden
Daddy Boastin' Sweden
Sleepy DJ | Sweden
Mendez Sweden
Viet-Naam DJ | Sweden
Will-Rock DJ | Sweden
Supernatural Sweden
Da Buzz Sweden
Flars DJ | Sweden
DJ Aligator Denmark
Ola W DJ | Sweden
Adorus Sweden
Taro DJ | Sweden
Flowparty Sweden
Prominent Sweden
Leaf DJ | Sweden
Masayah Sweden
Parham DJ | Sweden
DoubleN Sweden
Eric S Sweden
Fredrik Kempe Sweden
Paperboys Norway |
|
|
| WhiteRussian |
Tror inte det är spikat att det ska vara en kryssning i år överhuvudtaget...
Jaja, hur det än blir vill jag lätt se PvD igen! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ja detta vill jag på så klart... den som har mer info får gärna skrika till... biljetter osv. :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by sipowitz
E-Type Sweden
Mendez Sweden
Supernatural Sweden
Da Buzz Sweden
DJ Aligator Denmark
Fredrik Kempe Sweden
|
seriöst...bara en av dessa artister skulle kunna få mig att totaldissa vilken resa som hellst :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
seriöst...bara en av dessa artister skulle kunna få mig att totaldissa vilken resa som hellst :p |
Det är sant men Paul Van Dyk ska ju med... medans dom andra spelar så kan jag supa istället, sen kommer det nog vara mer brudar etersom dom fastnar lättare för sån där smörja... |
|
|
| WhiteRussian |
Grabbar, ni knarkar juh inte ens...har ni ingen koll what-so-ever?
Listan är från 2002 års kryssning, ingen som har sagt att någon av dem där lirarna ska lira detta år... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Grabbar, ni knarkar juh inte ens... | '
haha :p
du har rätt...jag kollade bara på det jag såg här...
då kanske det t.om kan bli bra då :) tål att kollas upp...hoppas det blir 18...*hoppas* |
|
|
| NordLight |
ÄNTLIGEN !!!
Underbart att han kommer till stan. PvD har aldrig gjort mig besviken. Sist jag såg honom var på Energy Dance Festival Athens i september förra året.... en legendarisk spelning!
Hoppas det inte blir på nån båt bara.
Greetz
NordLight |
|
|
| mindshooter |
| jag skulle hemskt gärna se PvD alltså... :) har väntat på detta |
|
|
| reveal |
| hade ju varit ultimat om han lirade på nästa mbar-kryssning :p (måste ju blir fler kryssningar menar jag) |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by reveal
hade ju varit ultimat om han lirade på nästa mbar-kryssning :p (måste ju blir fler kryssningar menar jag) |
Klart det blir fler kryssningar, kryssningarna är juh alltid grymt bra, ;) |
|
|
|
|