|
Goed alternatief voor napster
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
Van een vriend kreeg ik het volgende programma: Morpheus. Een goed, stabiel programma voor het zoeken van zowel mp3's als video, foto's en software. Op download.com te vinden! Echt een aanradertje wat mij betreft.
Tall21 |
|
|
| KillSwitch |
Ik zal eens kijken of da iets is!
Ik gebruik soms KaZaA van www.kazaa.com werkt ook wel relax maar kan er nog nie alles mee vinden!
ik mis napster een beetje :( |
|
|
| Blik |
| audiogalaxy is ook wel ok, beetje langzaam misschien |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik vind Audiogalaxy toch wel en hele goeie! Alleen jammer dat ie maar 1 nr. tegelijk doet! of heb ik dat mis? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik vind Audiogalaxy toch wel en hele goeie! Alleen jammer dat ie maar 1 nr. tegelijk doet! of heb ik dat mis? |
eh, dat heb je volgens mij mis, maar ik kan het ook mis hebben:D |
|
|
| raoel |
dat Morpheus ziet er precies hetzelfde uit als kazaa en werkt ook hetzelfde. Volgens mij draait het zelfs op dezelfde server.
Napster was het beste / makkelijkst. Vooral omdat iedereen op napster zat en nu is alles verdeelt over tientallen verschillende servers:mad: |
|
|
| Mr-Burns |
| Kazaa vind ik niet goed werken, met napster vind ik meer. Ook als je grote bestanden download (film ofzo, ook al werkt dit niet) dan heeft ie bij mij al na 10 minuten een file van 200 mb, Beetje vreemd allemaal... |
|
|
| Dj Lex |
| Uuuuhh check de sticky thread gewoon in de Chill out room. Henkie heeft all;es op en rijtje gezet. Kon je ook niet weten, want je bent nieuw. Welkom |
|
|
| Henkie_henk |
Yes check de thread in the chill out forum...
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=7654
Kazaa en morpheus zijn idd allebij van musiccity.. Kazaa is d8 ik nederlands
bij audiogalaxy kan je zoveel tegelijk downen als je wil... Als je gewoon op "GO!" klikt.. ga je naar de AG site.. set daar limit simultaneous transfers to ietsie hoger dan 2 :) bijvoorbeeld 3 of 6.. dit is d8 ik.. niet verdeeld over upload en download.. dus.. als je het op 3 instelt kan je 3 uploade en 3 downloade..
Audiogalaxy is het beste progje naar mijn mening.. werkt toch wat beter dan limewire enzow.. Laatste versie schijnts spyware te bevatte... ga daarvoor ff naar www.lavasoft.de |
|
|
|
|