return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אליפות (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
חחח עכשיו כמו שני ילדים בוגרים תירגעו :)
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צודק אני לא יצליח
אז אני ימשיך
ואל תתחיל שוב עם המשחקים שלך למה אין לי עצבים אליך :whip:


יאלה סתום נווו אל תשגע אותי
מי משחק איתך יא אבהל
GLoBaL-MUZiK
וואלה?????????? זה היה רעיון של אבוקסיס, במשחק מול בני יהודה, אני וחברים שלי ראינו את המשחק ונקרענו, ועכשיו לוקחים את ההצעה הזאת ברצינות......חבל"ז
NyKoN
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
וואלה?????????? זה היה רעיון של אבוקסיס, במשחק מול בני יהודה, אני וחברים שלי ראינו את המשחק ונקרענו, ועכשיו לוקחים את ההצעה הזאת ברצינות......חבל"ז


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה הצעה של אבוקסיס?!
הציעו את זה מזמן!
-CosmicFire-
יאללה שהירוקים יתחנו להם את הנשמה
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי הקבוצה שאני הכי שונא בארץ (אפילו יותר מבית"ר) היא מכבי תל אביב!!!
:mad: :whip:


אני רשמית מוחק אותך מהרשימה שלי באייסיקיו ופלאפון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
אני רשמית מוחק אותך מהרשימה שלי באייסיקיו ופלאפון


גם אני אוהב אותך אח שלי :D
NyKoN
בע
אין טורניר בסוף
סעמק
כ"כ רציתי
האליפות תוכרע ב31 לחודש
NaOren
יוואו איזה מתחחחח!!!!

חסר להם ששלושת המשחקים לא יהיו לפחות באותה שעה
DjChook
נמני הוא האלוהים !

NaOren
אמןןןןןןןן

טוב תורידו את זה!!!
http://www.maccabita.co.il/ami/MixMaccabi.mp3
NyKoN
אלוהים ישמור!

גם בתור אוהד מושבע של מכבי ת"א כבר 7 שנים- ל5-0 נגד בני יהודה בחיייייים לא ציפיתי! גם לא בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי על זה

מילא 2-1 חשבתי יגמר
בחיים לא חשבתי 5-0
אללה ישמור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement