|
אליפות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| חחח עכשיו כמו שני ילדים בוגרים תירגעו :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צודק אני לא יצליח
אז אני ימשיך
ואל תתחיל שוב עם המשחקים שלך למה אין לי עצבים אליך :whip: |
יאלה סתום נווו אל תשגע אותי
מי משחק איתך יא אבהל |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| וואלה?????????? זה היה רעיון של אבוקסיס, במשחק מול בני יהודה, אני וחברים שלי ראינו את המשחק ונקרענו, ועכשיו לוקחים את ההצעה הזאת ברצינות......חבל"ז |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
וואלה?????????? זה היה רעיון של אבוקסיס, במשחק מול בני יהודה, אני וחברים שלי ראינו את המשחק ונקרענו, ועכשיו לוקחים את ההצעה הזאת ברצינות......חבל"ז |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה הצעה של אבוקסיס?!
הציעו את זה מזמן! |
|
|
| -CosmicFire- |
| יאללה שהירוקים יתחנו להם את הנשמה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי הקבוצה שאני הכי שונא בארץ (אפילו יותר מבית"ר) היא מכבי תל אביב!!!
:mad: :whip: |
אני רשמית מוחק אותך מהרשימה שלי באייסיקיו ופלאפון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני רשמית מוחק אותך מהרשימה שלי באייסיקיו ופלאפון |
גם אני אוהב אותך אח שלי :D |
|
|
| NyKoN |
בע
אין טורניר בסוף
סעמק
כ"כ רציתי
האליפות תוכרע ב31 לחודש |
|
|
| NaOren |
יוואו איזה מתחחחח!!!!
חסר להם ששלושת המשחקים לא יהיו לפחות באותה שעה |
|
|
| DjChook |
| נמני הוא האלוהים ! |
|
|
| NyKoN |
אלוהים ישמור!
גם בתור אוהד מושבע של מכבי ת"א כבר 7 שנים- ל5-0 נגד בני יהודה בחיייייים לא ציפיתי! גם לא בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי על זה
מילא 2-1 חשבתי יגמר
בחיים לא חשבתי 5-0
אללה ישמור |
|
|
|
|