return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Iedereen die zeurt wel lekker maar...
View this Thread in Original format
magrec
Kom dan ééns met oplossingen/verbeteringen waardoor de algemene sfeer wat beter wordt. Dus doe sociaal en laat je horen. Je kunt dus wel ergens kritiek opgeven maar onderbouw het dan en zeg dan ook hoe het volgens jou anders kan. Dus probeer gewoon normaal wat te posten en laat het niet uitlopen op een flamewar!!!
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
Kom dan ééns met oplossingen/verbeteringen waardoor de algemene sfeer wat beter wordt. Dus doe sociaal en laat je horen. Je kunt dus wel ergens kritiek opgeven maar onderbouw het dan en zeg dan ook hoe het volgens jou anders kan. Dus probeer gewoon normaal wat te posten en laat het niet uitlopen op een flamewar!!!


je moet je bek houwe als je tegen ons praat mkay?
magrec
Owja dus ook als je vindt dat bepaalde personen negatief aanwezig zijn dan kun je dat best zeggen ;) Gooi het in de groep zou ik zeggen.
DjRV
..now im ed:D
Dj Lex
Tsja deze discussie is al wat vaker geweest in the past. Ik denk dat het vanzelf wel weer opleeft. Soort sinusfunctie met ups en downs. Niets aan te doen
Chicane
Mijn naam is Paul, ik ben alcoholist, ik drink tepelsientje bij het leven.
Mijn puzzelen zijn hobby's.. verder ben ik prettig in de omgang. Ik ben nu nuchter voor 5 minuten maar verrek weer van de dorst. Verder trek ik me af op de meest vreemde plaatsen en minstens 4x per dag.
Ik hoop dat dit forum mijn kan steunen bij al mijn problemen in het dagelijks leven en bij deze wil ik al mijn virtuele en denkbeeldige vrienden de groeten doen.

Ow en check me TMF ID en V-DATE account :p
magrec
:rolleyes: :p :p
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Tsja deze discussie is al wat vaker geweest in the past. Ik denk dat het vanzelf wel weer opleeft. Soort sinusfunctie met ups en downs. Niets aan te doen

idd....wat een onwijs slimme opmerking Lex :p
erg scherp opgemerkt

.....4 uur cup a soup
basd
Tsja, gelukkig zien heel veel mensen hier elkaar ook in het echt, en dan gaat het er (tenminste dat vind ik) altijd heel gezellig aan toe. Dat is voor mij in ieder geval veel belangrijker dan de 'sfeer' op een forum..

De mensen hier die zich misschien soms aangevallen voelen zou ik willen zeggen, zoek eens wat mensen in het echt op tijdens een feest, dan krijg je echt een heel ander beeld van deze groep mensen.. You might even like it :)
kreischer2000
waarom ontgaat mij dit allemaal?

SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Tsja, gelukkig zien heel veel mensen hier elkaar ook in het echt, en dan gaat het er (tenminste dat vind ik) altijd heel gezellig aan toe. Dat is voor mij in ieder geval veel belangrijker dan de 'sfeer' op een forum..

De mensen hier die zich misschien soms aangevallen voelen zou ik willen zeggen, zoek eens wat mensen in het echt op tijdens een feest, dan krijg je echt een heel ander beeld van deze groep mensen.. You might even like it :)


Ik zie je te veel :p

Maar inderdaad, hier ben ik het wel mee eens.
En die threads van de laatste dagen zijn veelal nep flamewars enzo. Wat RV doet ook bv. Gaat eigenlijk helemaal nergens over want op een gegeven moment zie je niet meer wat wel en wat niet gemeend is.

Lex heeft ook geljik, tis gewoon een sinusfunctie... Komt wel weer goed.

Op naar 4 Elements!
Duke2003
en iedereen was weer blij en leefde nog lang en gelukkig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement