|
סוף לאיידס?
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
בן זונה של דבר...
עכשיו שימצאו תרופה נגד סרטן |
|
|
| Shahar |
| הלוואייייייי שיצליחו!! זה באמת יהיה שינוי בן זונה |
|
|
| itamarsan |
| זה ישנה את כול האנושות כולה לדעתי ואני מקווה שזה אכן יקרה שסוף כול סוף יהיה משהו טוב בעולם מבחינת המצב הבריאותי |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by NaOren
בן זונה של דבר...
עכשיו שימצאו תרופה נגד סרטן |
קודם כל תעיף את המוות לערבים
:mad:
...
עם אנשים כמוך זה לא ישנה אם יהיה סרטן או לא..
לא יפה לדבר ככהה...
מסכים איתך שנאצים צריכים למות... אבל פה אתה מתנהג בדיוק כמו אחד מהם..
:confused: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
קודם כל תעיף את המוות לערבים
:mad:
...
עם אנשים כמוך זה לא ישנה אם יהיה סרטן או לא..
לא יפה לדבר ככהה...
מסכים איתך שנאצים צריכים למות... אבל פה אתה מתנהג בדיוק כמו אחד מהם..
:confused: |
הפוסט שלך ממש לא קשור...
ובוא לא נהפוך את הפוסט הזה לדיון של ערבים ויהודים וכל השאר...
ובנוגע לאיידס..
אני תאמת לא ממש אופטימי בנוגע לזה
אני לא ממש מאמין שימצאו תרופה לזה..
אבל אם כן...
נס גדול... |
|
|
| Dj-RapTor |
דברים כאלה תמיד קשורים !
ד"א רק עכשיו ראיתי את זה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
דברים כאלה תמיד קשורים !
ד"א רק עכשיו ראיתי את זה |
שתוק אידיוט זה לא קשור! אל תכניס עכשיו פוליטיקה! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ובנוגע לאיידס..
אני תאמת לא ממש אופטימי בנוגע לזה
אני לא ממש מאמין שימצאו תרופה לזה..
אבל אם כן...
נס גדול... |
גם אני ;) |
|
|
| Flotser |
הללוואי הלווואי ימצאו לזה תרופה
ובלי קשר לתרופה עצמה
עצם העובדה שהנגיף הזה שבדרך כלל הורס מהר מאוד את המערכת החיסונית של מי שמקבל אותה, פתאום מופיעים אנשים שהגוף שלהם מנצח את המחלה.
אפילו אם כל העולם היה ולה באיידס, האנושות הייתה ממשיכה להתקיים.
התרופות הכי טובות הם של אלוהים
:wtf: |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by NyKoN
שתוק אידיוט זה לא קשור! אל תכניס עכשיו פוליטיקה! |
סתום תפה, אידיוט אתה יודע מי |
|
|
|
|