|
Nieuwe H&M reclame
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Mannen opgelet!!
Voor degenen die alleen maar thuis achter hun computer zitten is er nu een goede reden om de deur uit te gaan! De nieuwe Bikini lijn van H&M is namelijk uit en door het hele land hangen nu in de bushokjes posters met Heidi Klum erop!!
Dit zijn ze geloof ik:




 |
|
|
| Fkwebeman |
u wordt zeer vriendelijk bedankt! :cool: :crazy:
leuk achtergrondje voor als mijn vriendin de pc opstart om weer eens achter 'the sims' te kruipen.. :wtf: :D
keer eens wat anders dan de 'Nyana' wallpaper. |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb net ff een rondje gefietst, maar de posters in de bushokjes zijn anders dan de pics die ik gepost heb..
Je kan de posters gratis nabestellen, dit hebben ze gedaan om te voorkomen dat er massaal bushokjes gesloopt gaan worden. Er zou alleen een telefoonnummer onder het bushokje moeten staan waar je de poster kan bestellen, alleen hing dat net niet bij de bushaltes die ik heb bekeken :(
Weet iemand dit nummer wel, laat het dan maar ff weten :p |
|
|
| jploveparade |
| In een straal van 10 km rond m'n huis is nu geen abri meer heel :D |
|
|
| Rinus |
Mooi ik ga van het weekend eens rondfietsen :D
Maar slopen is helemaal nergens voor nodig. koevoet bovenin zetten en dan rustig naar u toe trekken. En hoppla schiet ie open en daarna kan je hem weer gewoon dicht klikken. |
|
|
| jploveparade |
| Slopen is leuker :o |
|
|
| Disney |
Je kon ze toch ook open krijgen met een stukje pvc buis?
:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Disney
Je kon ze toch ook open krijgen met een stukje pvc buis?
:D |
Je kan de posters gewoon gratis nabestellen!! Loop je ook niet de kans gepakt te worden tijdens het slopen van een bushokje ;) |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik wist het!! Reed er een aantal een beetje snel voorbij in de bus, en ik dacht al dat ik haar herkende. Vooral aan de uuhhh cupmaat ;) Heidi is echt het lekkerste wijf op aarde :D Maar met stijl haar is ze toch net ff mooier. |
|
|
| raoel |
Ik lag net half te pitten in de bus, wor ik wakker toen ie ergens astopte bij een halte.
en ik moete zeggen, das aangenaam wakker worden met een dergelijk uitzicht. Was die ODOL toch nog ergens goed voor :D
Al is het dan geen echte ODOL meer, maar hijs wel opgetreden bij het wakker worden. |
|
|
| Cosmic Guy |
Ja ik dacht al, ik ken dr ergens van.....:D
Dr is trouwens nog een poster in omloop, waarin ze haar handen voor dr boezem houdt. Jim eraf, Heidi erop: good job! |
|
|
| Duke2003 |
| khad ze, natuurlijk ook al gespot!!! elke ochtend als ik naar *zucht* school *zucht* fiets kom ik langs een tiental abri's, dus das pas lekker uit je ochtendhumeur komen!!! |
|
|
|
|