return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הרכב בשם RBS
View this Thread in Original format
sputnik_IL
אתמול אחרי חצות הופיע הרכב בשם
RBS
בתוכנית של שמוליק טיאר

עכשיו ההרכב הוא עצמו מ4 אנשים
3 גברים
ואישה אחת:
נמרוד לב
יניב משהו....
ענת משהו...
ויהל שרמן

עכשיו הם ביצוע את השיר המוזר שלהם
"ציאנה"
עכשיו למישהו יש עוד פרטים עליהם?
או טראקים שלהם..:tongue2
Shahar
אחי, יהל שרמן בשבילך הוא
yahel

(אין לי עוד פרטים..)
אה וד"א אתמול שזה היה עשיתי על זה טרד ומחקתי אחרי שנגמר הקטע שלהם
cluBBer
ראיתי את זה גם אתמול
סתם , לא משהו מיוחד
-CosmicFire-
חבל שהפסדתי אתמול
Sniper
מממ תאמת שזה נישמע לי הרכב דיי טוב
נימרוד לב + יהל + וואקליסטית
צריך להיות משו נחמד
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
מממ תאמת שזה נישמע לי הרכב דיי טוב
נימרוד לב + יהל + וואקליסטית
צריך להיות משו נחמד


אל תצפה לקלאב טראנס או בכלל טראנס...... הם הולכים על איטי ... משהו כמו אינפקטד וברי סחרוף
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
אל תצפה לקלאב טראנס או בכלל טראנס...... הם הולכים על איטי ... משהו כמו אינפקטד וברי סחרוף


אני הבנתי אתזה:]
זה ממש יכול להיות נחמד
יש כבר קטע שלהם ברחבי הרשת שאני ישמע
?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני הבנתי אתזה:]
זה ממש יכול להיות נחמד
יש כבר קטע שלהם ברחבי הרשת שאני ישמע
?


שמעתי היום את השיר שלהם ברדיו
שיר חמוד אבל לא משהו מיוחד...
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
אני הבנתי אתזה:]
זה ממש יכול להיות נחמד
יש כבר קטע שלהם ברחבי הרשת שאני ישמע
?


שאני אעשה ריפ?
Sniper
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
שאני אעשה ריפ?


תעשה אחי
נישמע איך זה

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
תעשה אחי
נישמע איך זה


יקח לי קצת זמן כי אני צריך לקחת אותו מהרדיו
וכנראה יעשו לי סרט כמו פעם קודמת..
-CosmicFire-
תעשה אחי תעשה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement