|
הרכב בשם RBS
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
אתמול אחרי חצות הופיע הרכב בשם
RBS
בתוכנית של שמוליק טיאר
עכשיו ההרכב הוא עצמו מ4 אנשים
3 גברים
ואישה אחת:
נמרוד לב
יניב משהו....
ענת משהו...
ויהל שרמן
עכשיו הם ביצוע את השיר המוזר שלהם
"ציאנה"
עכשיו למישהו יש עוד פרטים עליהם?
או טראקים שלהם..:tongue2 |
|
|
| Shahar |
אחי, יהל שרמן בשבילך הוא
yahel
(אין לי עוד פרטים..)
אה וד"א אתמול שזה היה עשיתי על זה טרד ומחקתי אחרי שנגמר הקטע שלהם |
|
|
| cluBBer |
ראיתי את זה גם אתמול
סתם , לא משהו מיוחד |
|
|
| -CosmicFire- |
| חבל שהפסדתי אתמול |
|
|
| Sniper |
מממ תאמת שזה נישמע לי הרכב דיי טוב
נימרוד לב + יהל + וואקליסטית
צריך להיות משו נחמד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ תאמת שזה נישמע לי הרכב דיי טוב
נימרוד לב + יהל + וואקליסטית
צריך להיות משו נחמד |
אל תצפה לקלאב טראנס או בכלל טראנס...... הם הולכים על איטי ... משהו כמו אינפקטד וברי סחרוף |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
אל תצפה לקלאב טראנס או בכלל טראנס...... הם הולכים על איטי ... משהו כמו אינפקטד וברי סחרוף |
אני הבנתי אתזה:]
זה ממש יכול להיות נחמד
יש כבר קטע שלהם ברחבי הרשת שאני ישמע
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני הבנתי אתזה:]
זה ממש יכול להיות נחמד
יש כבר קטע שלהם ברחבי הרשת שאני ישמע
? |
שמעתי היום את השיר שלהם ברדיו
שיר חמוד אבל לא משהו מיוחד... |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני הבנתי אתזה:]
זה ממש יכול להיות נחמד
יש כבר קטע שלהם ברחבי הרשת שאני ישמע
? |
שאני אעשה ריפ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
שאני אעשה ריפ? |
תעשה אחי
נישמע איך זה |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Sniper
תעשה אחי
נישמע איך זה |
יקח לי קצת זמן כי אני צריך לקחת אותו מהרדיו
וכנראה יעשו לי סרט כמו פעם קודמת.. |
|
|
| -CosmicFire- |
| תעשה אחי תעשה... |
|
|
|
|