return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuwe James Holden "A Break In The Clouds"
View this Thread in Original format
tijs08
Hier voor jullie de nieuwe knaller van James Holden! Deze komt uit zijn Space set in Bulgarije. En heb hem ff geripped, vind dit echt weer een waaanzinnige plaat! He did it again! breakje op 4:10 is ook weeer kippenvellll! :cool:


James Holden - A Break In The Clouds (edit.. link down sorry!!)

Wat vinden jullie ervan?

anyway enjoy! :crazy:
Ding Chavez
Ik had em idd al in die set gehoord. Heerlijk plaatje :) Heeft zelfs nog wat weg van Nothing als je het mij vraagt, helemaal aan het einde van die break. Mooie plaat weer van james holden.

GreetZ, DC
Original
Echt een Top plaatje weer... en die rip heeft alweer een plaatsje gevonden in me winamp playlist:D
TranceFool
Hij is zeker lekker ja!!! vet nummertje
Teknikol
james holden quality!! woei lekker lekker lekk0r lekk0l
Dj Lex
Errug lekker weer :D
ChooChoo
Zeker een erg lekkere plaat! bedankt voor t ripje uit die set:)

greetz
Rinus
once again top.

thx thijs, kom hem namelijk nog nergens vinden
Remy D
thnx tijs luister hem later. :D
magrec
Volgens mij draaide james hem ook in marcanti met kremlin :D
Lekker heur.

Duke2003
ik kan m niet downen omdat je bandwidthlimiet is overschreden ofzo...
tijs08
quote:
Originally posted by Duke2003
ik kan m niet downen omdat je bandwidthlimiet is overschreden ofzo...


hmm dat ging hard dan! sorry..

hijs nu wel bij meer dan alleen bij mij van de hub te downen lijkt mij! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement