|
Nieuwe James Holden "A Break In The Clouds"
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Hier voor jullie de nieuwe knaller van James Holden! Deze komt uit zijn Space set in Bulgarije. En heb hem ff geripped, vind dit echt weer een waaanzinnige plaat! He did it again! breakje op 4:10 is ook weeer kippenvellll! :cool:
James Holden - A Break In The Clouds (edit.. link down sorry!!)
Wat vinden jullie ervan?
anyway enjoy! :crazy: |
|
|
| Ding Chavez |
Ik had em idd al in die set gehoord. Heerlijk plaatje :) Heeft zelfs nog wat weg van Nothing als je het mij vraagt, helemaal aan het einde van die break. Mooie plaat weer van james holden.
GreetZ, DC |
|
|
| Original |
| Echt een Top plaatje weer... en die rip heeft alweer een plaatsje gevonden in me winamp playlist:D |
|
|
| TranceFool |
| Hij is zeker lekker ja!!! vet nummertje |
|
|
| Teknikol |
| james holden quality!! woei lekker lekker lekk0r lekk0l |
|
|
| Dj Lex |
| Errug lekker weer :D |
|
|
| ChooChoo |
Zeker een erg lekkere plaat! bedankt voor t ripje uit die set:)
greetz |
|
|
| Rinus |
once again top.
thx thijs, kom hem namelijk nog nergens vinden |
|
|
| Remy D |
| thnx tijs luister hem later. :D |
|
|
| magrec |
Volgens mij draaide james hem ook in marcanti met kremlin :D
Lekker heur. |
|
|
| Duke2003 |
| ik kan m niet downen omdat je bandwidthlimiet is overschreden ofzo... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
ik kan m niet downen omdat je bandwidthlimiet is overschreden ofzo... |
hmm dat ging hard dan! sorry..
hijs nu wel bij meer dan alleen bij mij van de hub te downen lijkt mij! :cool: |
|
|
|
|