|
Dj Dazzle @ Dancevalley!!
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Dj Dazzle aka Martijn Wittebols,inmiddels bekend bij jullie vanwege zijn recente sets op Basicbeats,ID - T Radio,Global Dj Broadcast maar misschien ook voor sommige hier van zijn sets @ XL en andere toko's.
Hij zal dit jaar in de Impulz tent op DanceValley draaien,een booking waar die zelf ook erg blij mee is.
Voor vele is Dj Dazzle dit jaar een nieuwe naam geworden maar deze man uit Tiesto's stal,Blackhole, is al jaren aan het timmeren aan de weg van de absolute top. De gehele freedom cd serie's is door hem zelf gedaan,als mede zijn laaste CD,Soundbox,die de kwaliteit van de Global Underground cd's benadert. Waar vorig jaar Cor Fijneman doorbrak word dit naar alle waarschijnlijkheid Dj Dazzle's jaar,die nog eigen nummers en remixes geplanned heeft staan voor releases dit jaar.
Check hem zodra je de kans krijgt,ik zal hem ook asap weer ff naar de Basicbeats Studio's trekken voor een set..
Thumbs up 4 martijn! |
|
|
| MaGiK54 |
Dazzle heb ik inmiddels twee keer live gezien/gehoord en alleen maar lof. Eerste keer was verleden jaar tijdens de MagikMuzik Night in de Eau Den Haag. Draaide een errug lekkere set en laatste keer was op
tijdens de tweede invited @ Panama. Was een verrassing, aangezien van te voren niks bekend gemaakt was, maar draaide toen ook een lekkere prog/trance set, zeer zeker een goede opwarmer voor Tijs.
En de Freedomserie is zo lekker, vooral 2 en 3. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjRV
Dj Dazzle aka Martijn Wittebols,inmiddels bekend bij jullie
Waar vorig jaar Cor Fijneman doorbrak word dit naar alle waarschijnlijkheid Dj Dazzle's jaar,die nog eigen nummers en remixes geplanned heeft staan voor releases dit jaar.
Check hem zodra je de kans krijgt
Thumbs up 4 martijn! |
zo zeker wel!!
een hij is ook echt een hele aardig en toffe gozer! Echt tof voor hem! Weer een reden erbij om naar DV te gaan dit jaar!
zal hem er volgende week persoonlijk ff mee feliciteren :p |
|
|
| Raymond |
Freedom 1 & 2 staan hoog in m'n compilatie top 10, mede omdat deze cd's imo de beste vocale trance uit medio '99 te gehore brengen!!!!!
De sound die hij tegenwoordig draaid, vindt ik iets minder omdat ik niet van die hele diepe progressive meuk hou.....
Verder vind ik dat Dazzle die fame wel verdiend, voor hetgeen wat hij allemaal al gedaan heeft.
ps. Tijs .....
Volgende week woensdag ?!! Een Date... op DA !? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Raymond
Verder vind ik dat Dazzle die fame wel verdiend, voor hetgeen wat hij allemaal al gedaan heeft.
ps. Tijs .....
Volgende week woensdag ?!! Een Date... op DA !? |
inderdaad.. Dazzle heeft al veeel meer gedaan dan de meeste mensen denken, en nou mag hij er ook eens een keer goed van profiteren!
Draaien kan hij zoieso top! Het aanpassings vermogen dat hij heeft is echt niet normaal!
[off topic] Sgoed Straydog! uur of 1 links boven aan de bar, met gezicht naar dj [off topic off] |
|
|
| magrec |
Ik vind zijn sets niet zo om eerlijk te zijn.
Wel leuk voor hem dat hij op dv mag draaien. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by tijs08
[edit][off topic] Sgoed Straydog! uur of 1 links boven aan de bar, met gezicht naar de vrouwen :D [off topic] [/edit] |
Is goed........
Laatste keer dat ik als scholier aanwezig ben :eyes: |
|
|
| Jappio |
Mooi dit voor Dazzle..
Ben een groot bewonderaar van m, eerste x dat ik m hoorde op Magik Muzik Night draaide hij een hele vette set..
En tweede keer op Impulz...
mja donna.. Kippenvel huh :D |
|
|
|
|