return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Club X - the legendary Club is back -
View this Thread in Original format
raoel
Ik weet ook wel dat de meeste totaal niet van zulke tenten houden, maar toch maak ik deze topic even.


Club X - the legendary Club is back -

Website Club X



Club X heeft zijn deuren wederom, ditmaal in tilburg. Ik kop maar met de titel "the legendary Club is back", maar volgens mij is dit ook wel terecht. Nog voor mijn tijd stond deze club heel goed bekend over heel Nederland en België.
Als klein ventje, toen ik een jaar of 14 / 15 was, hoorde ik al best veel verhalen van ouderen over deze club. De sfeer en entourage in deze club waren geweldig.
Van de oudere garde onders on zijn er misschien nog wel mensen geweest. JP misschien?

Nu zijn de deuren weer geopend en wil ik graag een keer gaan kijken. Ik hoorde vandaag pas voor het eerst dat de club in Tilburg is geopend en heb er dus nu één positief verhaal over gehoord.
Wie weet er nog iets meer van, heeft er verhalen over gehoord?
tijs08
Dj Danjo ook een TA, is daar resident!

die kan je wel meer vertellen denk ik ;)
jploveparade
Oh ja Club X...

Dat was een zeer indrukwekkende tent totdat in 1998 het drugsgebruik te grote properties had aangenomen. Buiten kon je dan ook minstens 10 a 20 kotsende meisjes aantreffen....

De sfeer was altijd heel goed, zeker gezien het feit dat er nogal wat Rotterdammers rondliepen. Geluid en lichteffecten waren zeer goed!

De grens met Belgie is echter een stuk rijden dus de Fun in Zaandam was interessanter.
TranceFool
ik heb er al verschrikkelijk veel verhalen over gehoord......
kort gezegd....als je van hard houdt is het super ;)
raoel
quote:
Originally posted by TranceFool
ik heb er al verschrikkelijk veel verhalen over gehoord......
kort gezegd....als je van hard houdt is het super ;)



Dan ga ik toch zeker maar is kijken :D
Ik ben wel vooral trance minded, maar een avond stampen doe ik ook heel graag :tongue2
eieregooie
quote:
Originally posted by raoel
Van de oudere garde onders on zijn er misschien nog wel mensen geweest. JP misschien?

LOL :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by TranceFool
ik heb er al verschrikkelijk veel verhalen over gehoord......
kort gezegd....als je van hard houdt is het super ;)


Er is echter ook een club-trance zaal ;)
@ddicted
Ik wou er de avond van de opening heen gaan, maar toen stond er buiten zo'n 100 man in de rij. Zijn we dus niet binnen geweest, ga er binnenkort zeker nog keer naar toe.
Biohazard
Tiesto draaide toch in zijn HC dagen in deze club
AlFerox
ik vond die cd's altijd wel leuk.. geloof ik :wtf:
maar wat wordt er tegenwoordig dan gedraaid in die Club X, haartkeur??

raoel
Ik heb gehoord dat het niet alleen maar beuken tot en met is.
Wel continu stevig, hardstyle en hardcore met ook veel oldskool en classics.

Maar daar hoor ik komende week meer van
Raymond
quote:
Originally posted by Biohazard
Tiesto draaide toch in zijn HC dagen in deze club

Yep!
Hij heeft ook nog voor hun radio station gedraaid.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement