|
Derde en laatste editie Invited by Tiësto (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YaleTrance |
OMG what an amazing night! the track he played before the first encore around 3:15 was the new iio - Smooth (Airbase Remix) :crazy:
It was great to hear Summer Calling (Josh Gabriel mix-the BEST mix), very appropiate for the hot as hell Panama :cool:
Journey of Life, Traffic, Destination, Faithfulness, Dirty Sticky Floors, Adagio, As the Rush Comes---simply mindblowing.
Am I crazy or did I really hear Mogwai-Viola after Sirocco-Destination??? |
|
|
| Kakao |
You're just crazy :p
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one? |
|
|
| YaleTrance |
| quote: | Originally posted by Kakao
You're just crazy :p
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one? |
no not Pagan Poetry, i remember that as well. Then it was at some other time... |
|
|
| Kakao |
| Oh okay sorry, then I don't know :) |
|
|
| tijs08 |
dit klinkt weer erg goed allemaal! :p
hoop er 'volgende' keer WEL bij te zijn....
Want ik heb volgens mij weer een goed feestje gemist :(
ach je kan niet alles hebben he...
straks naar Armin :tongue2 |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Kakao
-Coldplay - Clocks (over een andere plaat heen?)
|
Dat was de cosmos remix :)
Het was echt super gister! Lucien draaide echt enorm lekkere platen. En ook Tiesto had een goede set neergezet, ging uit mn dak toen ie pagan poetry draaide.
Super avond gehad!
grtz |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)
|
Heb de DC-versie niet, maar wel Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003, waarin hij opent met dit nummer... misschien is-ie dat? (Hij gaat over in Motorcycle - As the rush comes (sweeping strings remix), mocht dat op een of andere wijze nog hoorbaar zijn).
En zo te horen heb ik idd een hoop gemist... helaas! :( Baal er wel van maar heb ook een errug goeie avond gehad :D dus ook weer niet.
Soms zou je jezelf wel in 2-en willen hakken om maar niks te missen... :rolleyes: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Wooooww :crazy: :tongue3 :eyespop:
deze plaat is echt vett!!!
alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)
En bij de break slaat ie over :whip:
Heeft iemand een goeie versie..?? |
Ik weet niet of je dit bedoeld, maar ik heb een full rip op mp3. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
deze heb ik
Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3
maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)
en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..
zou graag die full version van je krijgen !
Thanks. |
Bij mij hoor je hem niet overslaan, hoor je geen arabische gast lullen en hij is ook niet live.... |
|
|
| Remy D |
Wohooooooo wat een superavond was het!!! Echt gigantisch!! Wat een wereldset van Tiesto. Lucien Foort draaide ook top. Sfeer was 1000 x maal beter dan de 1ste invited. En idd alles klopte aan deze avond, gratis partyfoto's en mix van bacardi. Allemaal prima geregeld. :D
En 3 nummers voor de Tiesto remix van Barber blabla draaide Tiesto ook zo'n SUPERTERING phat nummer. Had hem nog nooit gehoord en het enige wat ik weet is dat het een cdr was maar wat een klapper. En hoe het publiek los ging op Barber was echt VERSCHRIKKELIJK phat. Zeker weer 1 van de betere feesten dit jaar. :D:D
En Monique zag er ook GODDELIJK lekker uit!! :crazy: :eyes: |
|
|
| Akira |
| hij heeft dus nog steeds met die chick... |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
deze heb ik
Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3
maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)
en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..
|
Dan is die rip dus idd uit Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003 want die slaat op exact hetzelfde moment over. Het is alleen geen arabisch maar spaans als ik het goed heb :D
Maar sorry heb (nog) geen full version voor je. |
|
|
|
|