|
Dj Bellie word Verdine Bel.
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ja ja, na veel aandringen heb ik toch besloten om mn Dj naam te gaan veranderen in Verdine Bel (voor degene die het niet weten: zo heet ik dus :D). Ondanks dat ik toch op aardig wat feessies heb gedraaid onder Bellie word het toch tijd om een wat serieuzere naam aan te nemen. Na 20 juni zal die van kracht zijn want dan draai ik nog onder Bellie in de Powerzone op Hard 'N' Horny.Daarna is Bellie no more!
De website is binnenkort ook helemaal af en dan zal www.djbellie.com worden vervangen door www.verdinebel.com :) |
|
|
| TranceFool |
hehe kewle naam he :)
klinkt wel als een naam met style zeg maar....apart :D |
|
|
| Raymond |
Zijn we net een beetje aan Bellie gewend, krijgen we dit!!!!!!!!! :D
Nee zonder dollen, maar je nieuwe naam klinkt wel professioneler........ |
|
|
| Ruben_Dubbink |
misschien een stomme vraag hoor,
maar moet je dan niet helemaal opnieuw beginnen?
Dacht dat Dj Bellie zo langzamerhand behoorlijk ingeburgerd zit voor de meesten.....
In ieder geval veel succes!
RubDub |
|
|
| tijs08 |
Ja! Bellie, vette naam heb je eigenlijk man! Klinkt echt heel gaaf, voor een dj! beter dan menig nederlands naam! van der pol ofzoww hehe
en Rub, je heb wel gelijk, maar DIT is dan ook gelijk de manier waarop hij dat gaat proberen te veranderen... :D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
misschien een stomme vraag hoor,
maar moet je dan niet helemaal opnieuw beginnen?
Dacht dat Dj Bellie zo langzamerhand behoorlijk ingeburgerd zit voor de meesten.....
In ieder geval veel succes!
RubDub |
Naja daarover zat ik dus ook in dubio. Maar als ik het zo bekijk is het het meeste "ingeburgerd" bij het internetpubliek en niet daarbuiten. Dus hier kan ik het grootste gedeelte nog melden dat ik mn naam verander.Aangezien ik toch op veel forums te vinden ben ;). En als ik genoeg boekingen blijf krijgen dan komen mensen er vanzelf wel achter dat Bellie en verdine bel gewoon dezelfde persoon is :) |
|
|
| raoel |
Het klinkt wel sjiek hoor.
Waarom kom je er nu pas mee?
En waarom uberhaupt?
Overigens zou ik er dan bel verdine van maken, da ligt lekkerder in de mond. Maar das mijn persoonlijke mening.
Maar dan is het nu voortaan.
slammin techno from Dj Bel Verdine, uuhhh Verdine Bel :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Het klinkt wel sjiek hoor.
Waarom kom je er nu pas mee?
En waarom uberhaupt?
Overigens zou ik er dan bel verdine van maken, da ligt lekkerder in de mond. Maar das mijn persoonlijke mening.
Maar dan is het nu voortaan.
slammin techno from Dj Bel Verdine, uuhhh Verdine Bel :D |
Bel verdine vind ik totaal vervelend zeggen.
Zit een vertraging in, verdine bel is top |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Bel verdine vind ik totaal vervelend zeggen.
Zit een vertraging in, verdine bel is top |
Technonichten onder elkaar :rolleyes:
Beetje in Bellies straatje lullen heh?
Zodat je straks via hem wat leuke plaatjes kan krijgen en je eigen omhoog werken via Bellie ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Technonichten onder elkaar :rolleyes:
Beetje in Bellies straatje lullen heh?
Zodat je straks via hem wat leuke plaatjes kan krijgen en je eigen omhoog werken via Bellie ;) |
Mwhahablablablablabla
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel via iemands rug iets bereiken.
Als ik ooit ergens ga draaien is omdat ik het kan, niet omdat ik iemand ken...
Zie al wel wat voor instelling jij hebt als trancekutje :rolleyes:
;)
Ik heb trouwens heel geen tijd meer om te draaien, ga elke dag om 21:00 me bed in en moet daarna weer werken, ook bijna elk weekend werken dus groot worden zie ik mijzelf niet. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhahablablablablabla
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel via iemands rug iets bereiken.
Als ik ooit ergens ga draaien is omdat ik het kan, niet omdat ik iemand ken...
Zie al wel wat voor instelling jij hebt als trancekutje :rolleyes:
;)
Ik heb trouwens heel geen tijd meer om te draaien, ga elke dag om 21:00 me bed in en moet daarna weer werken, ook bijna elk weekend werken dus groot worden zie ik mijzelf niet. |
HAP HAP HAP HAP :D
New Wave, jij bent toch al groot? |
|
|
| Switch |
Bel Verdine klinkt meer als 1 woord, "Belverdine", vind ik toch iets makkelijk spreken als "Verdine Bel"
is het btw verdinuh of verdien?
maar ja, techno dj's hebben meestal wel aparte namen, dus Verdine Bel past er ook wel bij :) |
|
|
|
|