|
KAARTJE 4-Elements !! Wie wil er een kaartje van mij !!
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Ok, omdat er zoveel mensen vragen om een kaartje heb ik besloten om het kaartje dat ik nog heb aan de persoon te geven die met de beste/leukste reden of vergoeding :D:D komt !!
Ik wil het graag als mail en niet als PM.
Mailadres = [email protected] (ja SNOTMAIL)
Succes !! :haha:
 |
|
|
| magrec |
Kijk zo hoort het. Gewoon gratis weggeven :D
Maar goed ik ben al voorzien van free tickets ;) |
|
|
| Chicane |
| Ik mot kaartje, ik te stom om reden te bedenk jij snap |
|
|
| Donna |
| Jij zou m mogen omdat je echt gewoon ALTIJD ppl ophaald/naar huis brengt,ookal wonen ze in alaska:P |
|
|
| franzelare |
| volgens mij heeft iedereen al gratis kaartjes voor dat feest :o |
|
|
| Donna |
hehe kun jij toch nooit weten frans;)
iig wilt paul al graag,en weet zeker dat er meer mensen zijn die nog geen kaart hebben... |
|
|
| Smirnoff |
Er wil niemand geloof ik
nog geen mail gehad !!
Zelfs niet van HB :conf: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Donna
Jij zou m mogen omdat je echt gewoon ALTIJD ppl ophaald/naar huis brengt,ookal wonen ze in alaska:P |
haha, lief van je Don.. ik rij graag auto ja en vind het leuk als ik mensen zo een dienst kan bewijzen. Vorig jaar met impulz was echt knetter, zo'n dikke 6 uur heen rijden en 5 uur terug rijden :)
Maar ik dingde niet mee naar het kaartje hoor, wou gewoon een zouteloze statement maken :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
haha, lief van je Don.. ik rij graag auto ja en vind het leuk als ik mensen zo een dienst kan bewijzen. Vorig jaar met impulz was echt knetter, zo'n dikke 6 uur heen rijden en 5 uur terug rijden :)
Maar ik dingde niet mee naar het kaartje hoor, wou gewoon een zouteloze statement maken :D |
lol paul..
regel dat kaartje nou maar gewoon :)
kunnen we eindelijk weer is een x feesten huh
das al weer een tijd geleden!
(laatste x ILT or so?? ) |
|
|
|
|