return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Hypnotize - Mixed by Ding Chavez
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Hypnotize - Mixed by Ding Chavez:

01 Tiësto - Flight 643 (Jaimy & Kenny D Remix)
02 Faithless - We Come One (Rollo & Sister Bliss Remix)
03 Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)
04 Dj Dazzle & Cor Fijneman - Twisted
05 Mario Lopez - Blind (Cj Stone meets Mr Philips Remix)
06 Dumonde - Never Look Back (Original Mix)
07 Jimmy Goldschmitz - Horizon (Peter Luts Remix)
08 Radiohead - Street Spirit (Paul Oakenfold Remix)
09 Citizen Caned - The Journey (Original Mix)
10 Dj Tandu - Running (Tandu McLoud Remix)
11 Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Promo A1)
12 Ralphie B - Massive
13 Signum - Solar Level (Original Mix)
14 Clint Fabian & Dj R Kay - Panorama (A1 Mix)
15 Moogwai - Labyrinth (Part 2)
16 Ultra Vibe - Choose Freedom (Original Mix)

Ik heb hem, helaas, in een myplay locker moeten zetten, want ik heb geen snelle FTP waar ik hem kwijt kan.
Ik heb hem opgedeeld in 10 stukken om het uploaden voor mij en (voor sommige) het downloaden te vergemakkelijken.

http://www.myplay.com
Deel 1 t/m 5:
e-mail: [email protected][/email]
pass: hypnotize

deel 6 t/m 10:
e-mail: [email][email protected]
pass: hypnotize

Als je alle downloads aangeklikt hebt, druk dan aub op de SIGN OUT button rechtsboven, dan kunnen er ook andere mensen bij.
Als je wilt downloaden en hij download alleen maar een "download.jsp" file, kies dan als je de blauwe link aanklikt eerst voor "openen vanaf deze locatie", dan zal download.jsp veranderen in de mp3 en kun je hem gewoon opslaan.
Mocht je problemen hebben met het aan elkaar plakken van de stukken, PM me ff en dan leg ik het ff uit. Voor het plakken kun je het best HJsplitPro of MP3Cutter gebruiken, beiden te downloaden op http://www.downloads.com
Blik
kunt ze toch gewoon naar dezelfde myplay-account downloaden (of was je dat ook van plan??)

in ieder geval, de tracklist ziet er goed uit
SnuggLe
Gaaf kerel! Tracklist ziet er toppie uit!
Als je um upped op mijn bak ofzo, dan kan ik um op een snelle server (T3+) gooien, is misschien wat makkelijker? Kannie ook online op RMF als je dat wilt..

Greetz,
SnuggLe
Akira
JA ziet er erg lekker uit...
wel erg tiesto achtig...maar de lijst met nummers is echt TOP
Henkie_henk
Netjes.. maareh als je mij nou ff had gecontact had ik ff pubje voor je geregeld :D Kan iedereen tegelijk snel downloade :D

PM me volgende keer maar...

GreetZz
-=WVG=-
Geen "Nunca - Hypnotize" op Hypnotize :D

Ziet er idd goed uit jaah
Dj Lex
Wow coole track list. hehe allemaal aanbiedingen van snellere servers. jaja leuk he al die delen in je myplay account. Vind dat niet zo makkelijk om eerlijk te zijn
Ding Chavez
De rest staat er nu ook op :)
En niet vergeten op SIGN OUT te drukken ;)

2 blik: de reden dat ik het in 2 lockers stop is dat je by myplay nogal snel hebt dat er teveel users tegelijk in een locker zitten. Zo kun je dus vast aan de andere delen beginnen :)

2 Snuggle: tnx man, ik heb je een PM gestuurd op RMF

2 Henkie: jij ook bedankt voor je offer, had er eigenlijk niet zo over nagedacht. Ik kan hem nu, denk ik, bij Snuggle kwijt, maar als ik weer een CDtje af heb hoor je het van me :D
moogwai
Lekker ceedeetje zeg... onderhand alleen maar toppers :cool:
Precies mijn stijl ook :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement