|
Digitale Camera's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Joost008
Maar als ik het zo goed begrijp uit meerdere reacties kun je de camera met feesten gewoon meenemen...doen ze daar nie moeilijk over dan?????want stel dat ik hem meeneem naar een feest en er nie mee naar binnen mag dan wordt het natuurlijk lastig als ik bijvoorbeeld met de trein naar een feest ga |
Je digicam mag je nooit mee naar binnen nemen! |
|
|
| John |
ik zou voor de sony gaan.
ik heb zelf een sony dsc p71.. erg fijn dingetje:)
kheb 2 128mb kaartjes, en op de hoogste res (2048x1536) met de pixeldinges op fine (is beter dan standaard denk ik..iig groter filesize:P) kan ik 82 fotos maken op 1 128 mb kaart.
opde laagste res. (640x480 op STD) ruim 2100. ik heb toevallig pas voor t eerst fotos laten afdrukken en vanaf 1280xnogwat zijn de fotos allemaal superscherp...(der zit nix tussen 640x480 en 1280xiets alleen maar je kan er op 1280 en FIN over de 200 maken.)
hijs alleen een beetje te groot om mee naar binnen te smokkelen op id&t feesten.. dan zou je de canon v3 moeten nemen ofzow:) dan kan je ook filmpjes met geluid maken hehe. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
Klopt, dat is op alle camera's hetzelfde.
Kan ook verschillen welke lens je gebruikt betreft de verschillende diafragma's
Mijn enige tip voor diegene die er 1 wilt aanschaffen, laat je niet opnaaien met sterke verhalen van zoveelmegapixelbladiebla camera.
Het kan misschien wel veel mooier zijn (blablabla), uiteindelijk wordt je beeld toch gecomprimeerd naar een lagere resolutie.
Succes met je aankoop |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Je digicam mag je nooit mee naar binnen nemen! |
Bij id-t mag het niet. Bij udc wel, hun boeit het niet. Je partypics links kan je zelfs op de site van udc zetten. En als je een videocamera mee naar binnen wil doen ze volgens mij ook niet echt al te moeilijk |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by basvh
Bij id-t mag het niet. Bij udc wel, hun boeit het niet. Je partypics links kan je zelfs op de site van udc zetten. En als je een videocamera mee naar binnen wil doen ze volgens mij ook niet echt al te moeilijk |
en q-dance? doen die etzelfde als id&t? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by John
en q-dance? doen die etzelfde als id&t? |
Volgens mij wel ja....
Dat van UDC wist ik niet (ben overigens ook nog nooit naar een feest van hun geweest)! :) |
|
|
| eieregooie |
| Ik zweer bij Canon :D Heb zelf zo'n Ixus V2... perfect apparaatje :) Ken ook iemand met een Powershot A200... weliswaar geen optische zoom, maar ook prima ding met veel opties :D En voor me digicam had ik ook een gewone Canon camera... ook prima foto's altijd :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
Bij udc wel, hun boeit het niet. Je partypics links kan je zelfs op de site van udc zetten. En als je een videocamera mee naar binnen wil doen ze volgens mij ook niet echt al te moeilijk |
Ja? Da's wel heel relaxed dan :) Kan ut alleen nergens vinden op die site... maar ut zal wel :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
De sluitertijd is ook handmatig in te stellen bij de Ixus v2 :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja? Da's wel heel relaxed dan :) Kan ut alleen nergens vinden op die site... maar ut zal wel :) |
Officieel staat in hun regels dat digi cams verboden zijn maar ze doen echt niet moeilijk hoor. Gister bij 4 elements zag de visitatie gast dat ik een camera in me hadden had. Hij haalde de camera niet eens uit mijn hoesje. Paar keer impulz heb ik me cam meegenomen, gister dan. Afgelopen dance valley wilde ik het doen maar jah het weer was kut.
Jah relekste mannen van udc hoor, gelukkig niet van die zeiksnorren als bij id t. |
|
|
| franzelare |
Ik zweer ook bij canon, ik heb nu een Ixus V3 en heb hiervoor een powershot S10 gehad.
Canon zijn vooral goede camera's voor foto's te maken op feesten!
dus gewoon een canon halen want CF is ook nog veel goedkoper dan Memorystick!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
Officieel staat in hun regels dat digi cams verboden zijn maar ze doen echt niet moeilijk hoor. Gister bij 4 elements zag de visitatie gast dat ik een camera in me hadden had. Hij haalde de camera niet eens uit mijn hoesje. Paar keer impulz heb ik me cam meegenomen, gister dan. Afgelopen dance valley wilde ik het doen maar jah het weer was kut.
Jah relekste mannen van udc hoor, gelukkig niet van die zeiksnorren als bij id t. |
Mja, ut blijft toch een risico wat je neemt dan...
Maarja... als je de foto's op de site kan laten zetten dan vragen ze er wel een beetje om natuurlijk... |
|
|
|
|