|
Plaatje bij je signature (hoe doe ik dat)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik zie bij een hoop van jullie een plaatje bij je signature.
Net zoals de avatar onder je naam.
B.v glaniskanis (of zoiets) en WVG en een hele hoop meer hebben dat ook.
Hoe zetten jullie dit plaatje erin.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik weet echt niet hoe dat dat moet. |
|
|
| Glaniskanis |
open met: [ IMG]
stop dan de url van het plaatje erachter
sluit met: [ /IMG]
(ff die spaties weghalen voor IMG en /IMG anders lukt het niet :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
ik snap alles behalve het belangrijkste:
De url van het plaatje. Dat wil dus zeggu dat ik dat van te voren ergens neer moet zetten. Of wat??? En waar zet ik dat neer.
Want ik heb al een keer geprobeerd het plaatje te plakken maar dat werkt niet.
Of werkt dat op deze manier wel.
Ben niet zo goed met die HTML code's (computers eigenlijk ook niet zo :mad:)
Bij voorbaat dank:rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
Ga naar profile... rechtsbove.... edit profile...en in je sig dingetje moet je doen wat glanis zijt.. :D De man van de release group ;)
url van het plaatje krijg je door... met rechtermuisknop erop te klikken... eigenschappe... copy / paste url.. voila...
en het plaatje moet wel upgeload zijn he.. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ga naar profile... rechtsbove.... edit profile...en in je sig dingetje moet je doen wat glanis zijt.. :D De man van de release group ;)
url van het plaatje krijg je door... met rechtermuisknop erop te klikken... eigenschappe... copy / paste url.. voila...
en het plaatje moet wel upgeload zijn he.. |
LoL, de man van de release group :D, ik ben bezig erin te komen ja, dus nog ff w88 dan kan ik het (misschien) officieel zeggen haha
Lekker patserig (misschien zet ik het wel in mijn sig erbij ("Ask me, I'm from a release group"))
LoL, nou ja hopelijk binnenkort iig :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
Neem ook een tattoo.. "im in a release group" lekker over zandvoort lope!!... ben je wel de man!
en nu ga ik godverdomme echt lere! lol |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
LoL, de man van de release group :D, ik ben bezig erin te komen ja, dus nog ff w88 dan kan ik het (misschien) officieel zeggen haha
Lekker patserig (misschien zet ik het wel in mijn sig erbij ("Ask me, I'm from a release group"))
LoL, nou ja hopelijk binnenkort iig :)
Greetz,
Glaniskanis |
Dat is het betere werk :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
TA DA, als je op de mijne klikt, ga je automatisch naar de site van de DJ...
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
open met: [ IMG]
stop dan de url van het plaatje erachter
sluit met: [ /IMG]
(ff die spaties weghalen voor IMG en /IMG anders lukt het niet :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
| Henkie_henk |
| Leuk PetruS.. :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ga naar profile... rechtsbove.... edit profile...en in je sig dingetje moet je doen wat glanis zijt.. :D De man van de release group ;)
url van het plaatje krijg je door... met rechtermuisknop erop te klikken... eigenschappe... copy / paste url.. voila...
en het plaatje moet wel upgeload zijn he.. |
Ja dat dacht ik al.
Dat moet dus ergens op een site staan.
Of kan dat ook ergens hier op TA.
Maar kan ik dat ook op mijn freedrive zetten.
Nee zeker???
Ik en pc's:eek: |
|
|
| Optimus Trance |
bij mij lukt t gvd niet eens om er text neer te zetten!!!!!:mad:
hij pakt m niet ofzo????? |
|
|
| Optimus Trance |
oooo jawel,
sorry:D:D:D:D:D |
|
|
|
|