|
Va har ni gjort i helgen då? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
glorie> har verkligen ingen aning vad det betyder :eek:
vad har jag gjort?
jag dansade hela natten på lördag eftersom jag var på en hardstylefest.. (igen) :D
i morse gick jag till datoraffären att hämta min brorsas nya bildskärm.. förresten tog jag avsked från honom eftersom han flug till spanien på söndag. (han ska göra fyra veckor av undersökningsarbete där för universitetet :cool: ) |
|
|
| dbl |
vad har jag gjort... hmm.. i fredags låg jag på loggementet och tog det lugnt bara... hel trött...
i lördags så hade vi typ öppethus/familjedag i lumpen så massa föräldrar och skit kom så visades helikoptrarna upp och lite uppvisning och sen så gjorde jag och några till en liten "uppvisning".... vi sprang in i en helikopter.. självklart krigsmålade och kamoflerade och skit med vapen i högsta hugg.. och sen så åkte vi bort mot publiken och sen så sprang vi ut och körde lite ansatsvis framåt och sköt lite och så... ganska så ballt och våra befäl va riktigt nöjda med oss.. speciellt eftersom vi inte hade övat något på det.. riktigt lyckat blev det.
sen så flög jag ännu mera helikopter... sen så åkte jag hem, kom hem vid 22 tiden typ... duschade och gjorde mig iordning och sen åkte jag direkt in till stan till en polare och hans flickvän som hade inflyttningsfest och sen så drog vi ut...
och idag så har jag gjort en ny låt och käkat kina mat med en polare och kollat på film....
det var la allt tror jag |
|
|
| Dioxys |
jadu, har varit en rätt händelselös helg :)förutom idag då.. var då med vizay och mindshooter på matrix (filmen var enligt mig riktigt bra, den måste man bara se :) )
annars så har jag väll suttit här framför dumburken och försökt producera lite låtar jag med :) kommit på nåra riktigt fina grejjer :) men men, som precis allt annat jag gör så är det en "work in progress konstant" men det är så jävla roligt å lära sig nya prylar hela tiden :) |
|
|
| Treo |
Tja, fredagen var rätt lugn, satt hos en kompis och grillade, drack lite vodka och tog det lugnt bara, for sen hem och kollade på terminator på ettan :)
lördagen var jag ut o körde mc på dagen, skitkul! och på kvällen var det fest igen, blev kanske lite "överförfriskad".. minns att jag stod och rockade loss till trance utanför en bil och dom andra tittade konstigt på mig :D men det bjuder jag på... |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Aendy
Går från småflickor till brudar... då är jag inte längre orolig. |
Småflickor, brudar.. Sak samma :p Dom e 14-15, för unga? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Nicke
Småflickor, brudar.. Sak samma :p Dom e 14-15, för unga? | ¨
om du är 30, ja.
om du är 18, njä. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
¨
om du är 30, ja.
om du är 18, njä. |
känns inte 14-åringar för unga om man är 18 år? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
känns inte 14-åringar för unga om man är 18 år? |
klart dem e det.. dem e ju för fan inte byxmyndiga :D
allt som räknas ju... ehm :rolleyes: |
|
|
| Nicke |
| Ok, jag e 19 men.. Näe, dom känns inte för unga. Ser så jävla bra ut ju :p |
|
|
| fruktsoppa |
torsdags: grilla med kompisar och sen redigera film
fredag: grilla med familjen och sen slappa hemma, trött som ett as.
lördag: grilla med kompisar och sen ner till fest i skarpnäck.
söndags: grillade med klasskompisar(trodde vi skulle bli fler, men) det var riktigt trevligt. otroligt bra väder. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
söndags: grillade med klasskompisar(trodde vi skulle bli fler, men) det var riktigt trevligt. otroligt bra väder. |
hehe...vore juh kul om man fick veta om dom oxå :p jag fick höra att det var grillning på fredagen typ...alltså samma dag..och det var inte ens av personen som hade grillningen....visa sig att ingen typ visste om den...söndagen hade jag ingen aning om men jag jobbade juh ändå.... kul att vi som läser marknadsföring inte ens kan få ut information om en klass-grillning till klassen :haha: |
|
|
| Glorie |
solat, varit på grillfest, solat och varit på grillfest och solat... :) i den ordningen :p
fattar inte varför ja blir brun på de ställen ja sist vill bli brun på, vilket är magen å knäna (av alla ställen) de primära ställena att bli brun på e ju ansiktet, benen och bröstet! :disbelief aja. ja har blivit lite brun där me :D |
|
|
|
|