| NyKoN |
אני יודע שהייתי צריך להמשיך את הט'רד אליפות
אבל בגלל שזה מצב מסובך וקשה ואני בטוח שתוך כמה ימים יניב כמה דפים
אני חייב.. תסגרו תמחקו ותעשו מה שאתם רוצים
המשחק היום- ביזיון לכדורגל הישראלי!
ביזיוווווווווווווווון!!!
יותר מדי בית שאן ב2 משחקים האחרונים
איך זה שאברג'יל לא התלונן אפילו אחרי שהפילו אותו? איך זה שלא רואים יד?!
איך?!@$#%?
גם אחרי הניצחון היום
קשה לי מאוווווווד מאוד להאמין שחיפה תנצח ביום שבת את אשדוד 5-0!
מאוד קשה לי.. |
|
|