return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סוף העונה!
View this Thread in Original format
NyKoN
אני יודע שהייתי צריך להמשיך את הט'רד אליפות
אבל בגלל שזה מצב מסובך וקשה ואני בטוח שתוך כמה ימים יניב כמה דפים
אני חייב.. תסגרו תמחקו ותעשו מה שאתם רוצים


המשחק היום- ביזיון לכדורגל הישראלי!
ביזיוווווווווווווווון!!!
יותר מדי בית שאן ב2 משחקים האחרונים
איך זה שאברג'יל לא התלונן אפילו אחרי שהפילו אותו? איך זה שלא רואים יד?!
איך?!@$#%?
גם אחרי הניצחון היום
קשה לי מאוווווווד מאוד להאמין שחיפה תנצח ביום שבת את אשדוד 5-0!
מאוד קשה לי..
infected
מה עם ה-7 דקות תוספת זמן?!
wtf
מה זה השחיתויות?!?!?!

נ.ב.
בעזרת השם מכבי תזכה השנה בתואר:D
NyKoN
סעמק

אני מקווה מאוד שביום שבת זה יהיה תלוי רק במכבי ת"א
נראה לי שהשחר הזה... משהו קצת מסריח בו
קצת
Hell_Copter
תגיד אתה עושה צחוק כאילו??!?
למה לפתוח עוד ט'רד על החרא הזה?
בזיון לכדורגל הישראלי!?
אי אפשר שיהיה יותר בזיון ממה שיש עכשיו!!!

וסמוך עליי שזה הכל פוליטיקה
גם בני יהודה לא עלתה נגדכם עם ההרכב הכי חזק שלה...
אבל מצד שני אתה הרי אומר שזה שחיתות ושזה לא בסדר רק כשזה לא משחק לטובתך...

*Closed*
אם אתה רוצה תמשיך לדבר בט'רד של האליפות... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement