|
80 Giga!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אחים שלי!!!!!
הגיע ההארד דיסק!!!!!!!!!!!!
איזה כיף!!!!!!!!!!! יש לי 80 ג'יגה!!!!
ומה עוד מתברר, שיש לי עוד איזה שנה וחצי אחריות על ה-30 הישן
אז אני אסע בהזדמנות להחליף אותו ואז יהיה לי 110!!!!!
סורי על הטרד המפגר
סגרו אם בא לכם
אבל רק רציתי לשתף אתכם בשמחתי |
|
|
| AnthemFreak |
מזל טוב אחי..
לי יש 120 ג'יגה ואני יגיד לך את האמת זה לא מספיק לי בגרוש!!
אין לי מקום סעמק |
|
|
| cluBBer |
וואו, זה הרבה טראקים
תתחדש
כמה עלה? |
|
|
| eXeTik |
אני מסתדר עם... שים לב...
10 ג'יגה
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
וצורב כמובן... :) |
|
|
| Ruff Driver |
יש לי 100 ג"יגה לא החזיק חודש לפני שניגמר
הזה זה מסוכן לפני ששמתי לב התחלתי ליצרוך ג"יגה ג"יגה וחצי ליום ADSLה
ומשם כבר אין מוצא:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אח!!
לי יש 40 ג'יגה שמהם היה עד לא מזמן ממש מעט פנוי
עכשיו פיניתי קצת והיה לי 8 ומשהו ג'יגה
ומאז לא ממש הורדתי הרבה...
אבל אבא שלי קנה דיסקים חדשים
אז נמשיך להעיף את הזבל מהמחשב :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחים שלי!!!!!
הגיע ההארד דיסק!!!!!!!!!!!!
איזה כיף!!!!!!!!!!! יש לי 80 ג'יגה!!!!
ומה עוד מתברר, שיש לי עוד איזה שנה וחצי אחריות על ה-30 הישן
אז אני אסע בהזדמנות להחליף אותו ואז יהיה לי 110!!!!!
סורי על הטרד המפגר
סגרו אם בא לכם
אבל רק רציתי לשתף אתכם בשמחתי |
קודם כל מזלללל טוב אחי!!!!!!!!
דבר שני
זה בדיוק מה שקרה אצלי.. נדפק לי ה 30 של וסטרן דיגיטל והלכתי לקנות חדש אז קניתי 80 של ווסטרן 7200.. ויש עליו אחריות 3 שנים (הוא היחיד שהם הסכימו לתת עליו אחריות כזאת) ואז התברר שגם על ה 30 עוד יש.. והחליפו לי אותו ועכשיו יש לי 110..
תהנה אחייייי !!!!!!
זה ליגה !!!!!!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
אפרופו הארדיסקים
מישהו הצליח לקבל אחריות על סקטורים פגומים?
כי יש לי שתי הארדיסקים ששניהם עם בד סקטורס ושניהם עדיין באחריות
הראשון 30 של
IBM
שלמזלי עוד לא נדפק
והשני 40 של
Seagate
שהוא אצלי פחות משנה ויש כבר כמה מגה פגום :(
יש פתרון? |
|
|
| KrazyDJs |
תתחדש אח שלה...
ואיך אתם לא מסתדרים ?
יש לי 60 ג'יגה..
ו 20+ פנוי נראה לי... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אפרופו הארדיסקים
מישהו הצליח לקבל אחריות על סקטורים פגומים?
כי יש לי שתי הארדיסקים ששניהם עם בד סקטורס ושניהם עדיין באחריות
הראשון 30 של
IBM
שלמזלי עוד לא נדפק
והשני 40 של
Seagate
שהוא אצלי פחות משנה ויש כבר כמה מגה פגום :(
יש פתרון? |
בעקרון אם יש לך בד סקטורס מגיע לך ארדיסק חדש מהחברה אם הוא בתחום האחריות...
זאת הבעיה הכי נפוצה בארדיסקים.. אם יש בדסקטורים הארדיסק הזדיין נקודה.. אין איך לנקות... אפשר להזיז אותם לצד הכרטיס אבל אי אפשר לנקות אותם.. זה רק עניין של זמן |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי רק אם חשובים לך ה30גיגה האלה תחבר אותם
למה בעקרון כל הארד דיסק נוסף מאט לך את המחשב ומוריד קצת מהביצועים...
אבל בכל מקרה תתחדש אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחי רק אם חשובים לך ה30גיגה האלה תחבר אותם
למה בעקרון כל הארד דיסק נוסף מאט לך את המחשב ומוריד קצת מהביצועים...
אבל בכל מקרה תתחדש אחי |
הארד דיסק אחד נוסף לא מאט עד כדי כך.........
ואגב, מישהו פה הזכיר איי בי אמ 30 ג'יגה, שזה הישן שיש לי.....
יש עליו אחריות 3 שנים, ואני לא יודע אם יש משהו על סקטורים פגומים.
אבל מה שכן - ההארד דיסק שיש לי עכשיו הוא מאקסטור ואני מרוצה ממנו חבל"ז
אז אני הולך לדרוש מאלה שקניתי מהם את האיי בי אם שיחליפו לי אותו למאקסטור.... למרות שהמאקסטור שווה פחות מבחינת עלות, אבל לפחות הוא לא ידפק לי.... |
|
|
|
|