return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
80 Giga!!!!!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אחים שלי!!!!!
הגיע ההארד דיסק!!!!!!!!!!!!
איזה כיף!!!!!!!!!!! יש לי 80 ג'יגה!!!!
ומה עוד מתברר, שיש לי עוד איזה שנה וחצי אחריות על ה-30 הישן
אז אני אסע בהזדמנות להחליף אותו ואז יהיה לי 110!!!!!

סורי על הטרד המפגר
סגרו אם בא לכם
אבל רק רציתי לשתף אתכם בשמחתי
AnthemFreak
מזל טוב אחי..
לי יש 120 ג'יגה ואני יגיד לך את האמת זה לא מספיק לי בגרוש!!
אין לי מקום סעמק
cluBBer
וואו, זה הרבה טראקים
תתחדש
כמה עלה?
eXeTik
אני מסתדר עם... שים לב...
10 ג'יגה

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

וצורב כמובן... :)
Ruff Driver
יש לי 100 ג"יגה לא החזיק חודש לפני שניגמר
הזה זה מסוכן לפני ששמתי לב התחלתי ליצרוך ג"יגה ג"יגה וחצי ליום ADSLה
ומשם כבר אין מוצא:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Hell_Copter
תתחדש אח!!

לי יש 40 ג'יגה שמהם היה עד לא מזמן ממש מעט פנוי
עכשיו פיניתי קצת והיה לי 8 ומשהו ג'יגה
ומאז לא ממש הורדתי הרבה...
אבל אבא שלי קנה דיסקים חדשים
אז נמשיך להעיף את הזבל מהמחשב :)
Shahar
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחים שלי!!!!!
הגיע ההארד דיסק!!!!!!!!!!!!
איזה כיף!!!!!!!!!!! יש לי 80 ג'יגה!!!!
ומה עוד מתברר, שיש לי עוד איזה שנה וחצי אחריות על ה-30 הישן
אז אני אסע בהזדמנות להחליף אותו ואז יהיה לי 110!!!!!

סורי על הטרד המפגר
סגרו אם בא לכם
אבל רק רציתי לשתף אתכם בשמחתי


קודם כל מזלללל טוב אחי!!!!!!!!
דבר שני
זה בדיוק מה שקרה אצלי.. נדפק לי ה 30 של וסטרן דיגיטל והלכתי לקנות חדש אז קניתי 80 של ווסטרן 7200.. ויש עליו אחריות 3 שנים (הוא היחיד שהם הסכימו לתת עליו אחריות כזאת) ואז התברר שגם על ה 30 עוד יש.. והחליפו לי אותו ועכשיו יש לי 110..
תהנה אחייייי !!!!!!
זה ליגה !!!!!!!!
Q-PiXeL
אפרופו הארדיסקים
מישהו הצליח לקבל אחריות על סקטורים פגומים?
כי יש לי שתי הארדיסקים ששניהם עם בד סקטורס ושניהם עדיין באחריות
הראשון 30 של
IBM
שלמזלי עוד לא נדפק
והשני 40 של
Seagate
שהוא אצלי פחות משנה ויש כבר כמה מגה פגום :(

יש פתרון?
KrazyDJs
תתחדש אח שלה...

ואיך אתם לא מסתדרים ?
יש לי 60 ג'יגה..
ו 20+ פנוי נראה לי...
Shahar
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אפרופו הארדיסקים
מישהו הצליח לקבל אחריות על סקטורים פגומים?
כי יש לי שתי הארדיסקים ששניהם עם בד סקטורס ושניהם עדיין באחריות
הראשון 30 של
IBM
שלמזלי עוד לא נדפק
והשני 40 של
Seagate
שהוא אצלי פחות משנה ויש כבר כמה מגה פגום :(

יש פתרון?


בעקרון אם יש לך בד סקטורס מגיע לך ארדיסק חדש מהחברה אם הוא בתחום האחריות...
זאת הבעיה הכי נפוצה בארדיסקים.. אם יש בדסקטורים הארדיסק הזדיין נקודה.. אין איך לנקות... אפשר להזיז אותם לצד הכרטיס אבל אי אפשר לנקות אותם.. זה רק עניין של זמן

-CosmicFire-
אחי רק אם חשובים לך ה30גיגה האלה תחבר אותם
למה בעקרון כל הארד דיסק נוסף מאט לך את המחשב ומוריד קצת מהביצועים...

אבל בכל מקרה תתחדש אחי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי רק אם חשובים לך ה30גיגה האלה תחבר אותם
למה בעקרון כל הארד דיסק נוסף מאט לך את המחשב ומוריד קצת מהביצועים...

אבל בכל מקרה תתחדש אחי


הארד דיסק אחד נוסף לא מאט עד כדי כך.........

ואגב, מישהו פה הזכיר איי בי אמ 30 ג'יגה, שזה הישן שיש לי.....
יש עליו אחריות 3 שנים, ואני לא יודע אם יש משהו על סקטורים פגומים.
אבל מה שכן - ההארד דיסק שיש לי עכשיו הוא מאקסטור ואני מרוצה ממנו חבל"ז
אז אני הולך לדרוש מאלה שקניתי מהם את האיי בי אם שיחליפו לי אותו למאקסטור.... למרות שהמאקסטור שווה פחות מבחינת עלות, אבל לפחות הוא לא ידפק לי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement