|
Escape waarschijnlijk dicht.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Hehe,dan verplaatsen de junks naar de IT,fijn voor XL..
Magoed,lekker gaan latennnnn |
|
|
| Rinus |
| Geen escape meer voor de Escape. Beetje jammer wel maarja de overheid heeft nou eenmaal de taak hier tegen op te treden. Weet nog wel dat A20 hiero om de zoveel maanden weer open en dicht ging. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by jp 26-05-2003
Erg hypocryt trouwens, want ondanks de waarschuwingen schijnt een kwart van de policeforce van A'dam zelf in de vrije tijd te snuiven, roken en slikken... :stongue: |
| quote: | 27-05-2003 www.at5.nl Agenten op non-actief vanwege drugs
Binnen het politiekorps AmsterdamAmstelland zijn vorige week drie nieuwe gevallen van gebruik van harddrugs aan het licht gekomen.
Een brigadier en twee hoofdagenten zijn buiten functie gesteld. De agenten zouden, voor zover bekend, buiten diensttijd XTC en GHB hebben gebruikt en drugs aan elkaar hebben verstrekt.
Korpschef J. Kuiper stuurde vorig jaar een brief aan zijn personeel, waarin hij duidelijk maakte het gebruik van partydrugs ook buiten diensttijd niet te tolereren. In juni moeten drie agenten voor de politierechter verschijnen op verdenking van drugshandel |
:haha: :stongue: |
|
|
| PCP2017 |
Mensen gebruiken drugs, dus sluit je maar de tent!??:conf:
Check het vak in de Arena eens, hoppa Arena dicht.
Check de RAI met Innercity, RAI dicht.
Raar beleid, als de club nu op de flyer zet "vergeet je dope niet"...
Ze kunnen toch niet winnen, hypocriete politie sukkels! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by PCP2017
Mensen gebruiken drugs, dus sluit je maar de tent!??:conf:
Check het vak in de Arena eens, hoppa Arena dicht.
Check de RAI met Innercity, RAI dicht.
Raar beleid, als de club nu op de flyer zet "vergeet je dope niet"...
Ze kunnen toch niet winnen, hypocriete politie sukkels! |
Het gaat er vooral om dat iedereen wist dat de zondagavond een groot drugswalhalla is. Harddrugs zijn nu eenmaal verboden. Je kunt wel blijven gedogen maar als je zoiets als op een zondagavond blijft gedogen dan verlies je een stuk geloofwaardigheid als overheid.
Uiteindelijk hebben ze gewoon het recht om dit te doen want je mag die dingen gewoon niet bij je hebben. Beetje lullig voor de andere avonden maar dan had de eigenaar maar strenger moeten optreden op de zondagavond. |
|
|
| PCP2017 |
Iedereen weet ook dat er in de Arena veel gebruikt wordt en op welk housefeest dan ook.
Die sluit je ook niet en gedoog je.
Vind niet dat je de clubeigenaren kan pakken op het gebruik van de aanwezigen.
Tenzij ze er gewoon zowat niks aan doen. En dacht niet dat er geen controles waren in de Escape...
| quote: | | dan verlies je een stuk geloofwaardigheid als overheid. | welk stuk hebben ze dan nog over!?:rolleyes: |
|
|
| PCP2017 |
Ik lees net een stuk in Het Parool van vandaag met een interview van de eigenaren, Ton & Dick Poppes, die vinden het een laffe actie van justitie.
Na zeventien jaar goed samenwerken en de nodige voorzorgsmaatregelen krijgen ze mooi een sluiting aan hun broek buiten hun schuld om.
Goed bezig justitie, zo los je het wel op, sluiten maar die handel!
laffe zakken. |
|
|
| JunKX |
| quote: | | Na zeventien jaar goed samenwerken en de nodige voorzorgsmaatregelen krijgen ze mooi een sluiting aan hun broek buiten hun schuld om. |
Lees dit eens dan? (komt van fok.nl)
| quote: | | Bij de inval nam de politie in totaal 569 XTC-pillen in beslag, 61 wikkels en 13 zakjes cocaïne, 49 potjes met de partydrug GHB en vijf grote potten GHB, 35 capsules vloeibare cocaïne en vier bolletjes heroïne. |
Als ik dat lees denk ik toch echt dat er wat mis is met die voorzorgmaatregelen...Tenzij iemand me gaat vertellen dat dit een normale hoeveelheid drugs is voor een zondag avond. :rolleyes: |
|
|
| franzelare |
| een paar feesten zijn verplaatst naar de plantage maar mailstage aankomende zaterdag is afgelast! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by AlFerox
Clubeigenaar Poppes |
Poppers haha...:tongue2 |
|
|
| Little Theseus |
waaaaaahh godver!!!
Ik zou vanavond naar Rush in de escape gaan, issie sinds gister dicht!
dan maar naar de Mazzo, met dj roog :wtf: :whip: :whip: (kuch - barf)
Wel lullig voor de escape, maar ik hoop echt dat ze snel weer open zijn, lekker dansen op nichterige club terwijl Nikki Nicole in de microfoon loopt te bleren :haha: (tis echt niks daar, het zijn vooral de chicks die het m doen!) |
|
|
|
|