|
שאלה בנוגע לניק בפורום
|
View this Thread in Original format
| Dj-RapTor |
אהלן חברזזז!
מצטער אם זאת שאלה לא לטעמכם, אני באמת לא יודע אבל איך אני יכול להחליף ניק ????
:conf: |
|
|
| -CosmicFire- |
| שלח הודעה לאחד המודים והוא ידע לאן להעביר את זה.. |
|
|
| KrazyDJs |
Hell_Copter - רועי
luckystrike - מורן |
|
|
| Hell_Copter |
בשביל לשנות את הניק שלך אתה חייב לבקש את זה מ
Swamper
בכבודו ובעצמו שהוא המקים של טראנס אדיקט...
שלח לו פי אם והוא יטפל בזה אני מאמין...
אין הרבה שאני או מורן יכולים לעשות עם זה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בשביל לשנות את הניק שלך אתה חייב לבקש את זה מ
Swamper
בכבודו ובעצמו שהוא המקים של טראנס אדיקט...
שלח לו פי אם והוא יטפל בזה אני מאמין...
אין הרבה שאני או מורן יכולים לעשות עם זה... |
אם אתה רואה שזה לא מסתדר אז תשלח לי או לרועי הודעה ואנחנו נסדר
את זה ...
קודם כל תשלח לו פיאם בעצמך ... |
|
|
|
|