|
Vad har ni för uppkoppling? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| 303 |
10mbit här å. bbb.
290 i mån. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
sant att priset är viktigt... jag betalar 130 spänn i månaden tror jag, ca 14 € skulle jag tippa på att det motsvarar |
hmpfr :whip: :whip:
bredband i holland är ju prehistoriskt :sadgreen: |
|
|
| dbl |
| telia adsl.. pris.. ingen anning.. pappa betalar :D |
|
|
| x-dream |
| Vissa av er sitter med feta uppkopplingar...Själv har man felia som suger allså.... |
|
|
| cviper |
Telenordia ADSL 0.5/0.5 MBit 270 SEK/månad (tror jag).
Har funkat ganska bra efter lite problem i början (fick söndigt modem, nåt i telefon-centralen (?) hade pajat etc. Tog ett tag tills de fixa allt, men sen dess har jag inte haft problem.) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
hej!!!
BBB 10Mbit!!!! De bästa... bara 320/mån (tror jag???)
å d ärefan värt.. tyckar jag iaf... =):eyespop: |
|
|
| Kraith |
Spray ADSL 512/512, 300:-/mån
Telia "i botten" (som de flesta ADSL-tjänster), men aningen billigare. |
|
|
| Nyx |
| sitter med Telia ADSL och betalar 375 spänn i månaden för ynka 512kbs :o |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
hej!!!
BBB 10Mbit!!!! De bästa... bara 320/mån (tror jag???)
å d ärefan värt.. tyckar jag iaf... =):eyespop: |
med tanke på att vi ADSL:are betalar mer pengar för en tjugondel av din hastighet...JA! |
|
|
| Dj_Irish |
| Sitter med Bolina, Telias svar på BBB. 100Mbit internt men så fort man ska ut på internätet på normal kvällstid har uppkopplingen degraderats till ett v.90 modem. Var ett tag sedan uppkopplingen var stabil nog för video stream på DI. Och de stackars satarna som gillar att spela CS har hoppat av helt. En del har valt att t.o.m gå över till ADSL, som på papperet inte bara är dyrare men framförallt långsammare. Dock är ping times och packet loss betydligt bättre än det vi tvingas stå ut med på Bolina. Telia suger med andra ord på alla sätt och vis. |
|
|
| zamson |
bostream 2,5 mbit / 0,8 mbit
väntar på BBB vdsl... :D |
|
|
| ice_key |
Hemma: V.92
Jobbet: 155Mbit
Flikkan: 512kb / 128kb |
|
|
|
|