|
Beste non-trance nummers van dit moment- Deel I (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Om deze thread maar weer eens wat leven in te blazen :p
Sean Paul - Like Glue (zomers en niet zo'n ballennummer als Get Busy)
Pharrell Williams - Frontin' (feat. Jay-Z)
Blue Cantrell - Breathe (Remix)(feat. Sean Paul) |
|
|
| MaGiK54 |
Net ff voor de grap de top50 doorgenomen en weinig sprak me aan.
Summerjam 2003 is wel grappig als je in de Kings (mijn stam-pub aka tweede huis op Scheveningen) kom en ze draaien die plaat. Tis ongeveer de enige "danceplaat" die ze daaro draaien.
Get Busy van Sean Paul vind ik ook wel een aardig plaat.
A Dios le Pido van Juanes vind ik ook wel een lekkere plaat.
En verders zuigt alles in de top50. |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
A Dios le Pido van Juanes vind ik ook wel een lekkere plaat.
|
bah wat vind ik dat toch een uber irritant nummer zeg!
anyone agree? |
|
|
| Djeebie |
Ik heb van de week Vega 4 - Satellites besteld bij www.themusicsafe.com voor €8,85. Dat zijn natuurlijk prijzen :)
Ik vond Paul van Dyk feat. Vega 4 - Time Of Our Lives al een erg lekker nummer, maar de cd van Vega 4 zelf is ook erg goed.
Beetje in hetzelfde genre als Coldplay, Semisonic en dat soort bandjes. Gewoon goeie en leuke muziek. Check www.vega4.com voor samples. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik heb van de week Vega 4 - Satellites besteld bij www.themusicsafe.com voor €8,85. Dat zijn natuurlijk prijzen :)
Ik vond Paul van Dyk feat. Vega 4 - Time Of Our Lives al een erg lekker nummer, maar de cd van Vega 4 zelf is ook erg goed.
Beetje in hetzelfde genre als Coldplay, Semisonic en dat soort bandjes. Gewoon goeie en leuke muziek. Check www.vega4.com voor samples. |
best gaaf
heb altijd iets tegen rock gehad
maar dit kan ik wel waarderen |
|
|
| Yarnie |
de nieuwe cd van lene marlin en dido zijn wel goed :toocool:
echte aanraders ;) |
|
|
| Ding Chavez |
| Idd, de album advance van Dido staat bij mij ook regelmatig aan. |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Idd, de album advance van Dido staat bij mij ook regelmatig aan. |
En ik maar denken dat ik de enige fan was hier :toothless |
|
|
| raoel |
Ook maar is iets posten:
Outlandish - Aicha
Zo'n lekker nummer, mooie tekst, goed gezongen, chille melodie, lekker ritme.
toppertje dus. |
|
|
| basd |
Die nieuwe Dido moet ik ook nog effe luisteren, vond de vorige CD ook wel rielekst..
Ook het nieuwe Kosheen-album is erg goed (Kokopelli heet ie)! |
|
|
| ambs |
Sean Paul-Punkie
Sean Paul-Like Glue
Beyonce ft Sean Paul-Baby Boy
Michelle Branch-Happy now
eigenlijk ben ik niet echt zo'n reggae of Dancehall fan, maar die nummers van Sean paul vind ik toch wel lekker!! Breathe van hem en Blu Cantrell trouwens ook nog steeds! Wil die CD van hem ook wel hebben denk ik ;)
wooooeeeeeeiiiiiii |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
En ik maar denken dat ik de enige fan was hier :toothless |
Nee hoor, hier nog 1:D
Kvind t ook echt een mooie vrouw, ze lijkt me heel aardig.
White flag is mijn favo noon-trance nummer atm. |
|
|
|
|