|
Ik luister nu naar Magik 7 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dat gezeik met die Inbox, Ik kan maar 4 berichten erin hebben ofzo, GVD
|
hoeveel staan er in je outbox dan?? |
|
|
| Blik |
die Magik 7, mwah, khad hem toch beter verwacht, eerste halfuur is echt veeeeeeels te soft, daarna komt er pas een beetje beat in. Dat betekent dus dat ik hem niet ga kopen, ik denk dat ik hem nieteens ga branden!!
voor de mensen die ook van Swamper's FTP downloaden, daar heb ik hem naar geupload, dus je kunt hem daar ook van downloaden |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
bedankt, ik had je al geprobeerd te PMen maar je box was vol |
Zozo Blik...Dat is alweer je 5e Animated Penguin...Het kan niet op :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Zozo Blik...Dat is alweer je 5e Animated Penguin...Het kan niet op :) |
jaja, ik weet het, jammer dat er hier van die witte puntjes zitten, maja, iedereen kan zien dat het een pinguin is:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
die Magik 7, mwah, khad hem toch beter verwacht, eerste halfuur is echt veeeeeeels te soft, daarna komt er pas een beetje beat in. Dat betekent dus dat ik hem niet ga kopen, ik denk dat ik hem nieteens ga branden!!
voor de mensen die ook van Swamper's FTP downloaden, daar heb ik hem naar geupload, dus je kunt hem daar ook van downloaden |
Dudee!! Swamper houdt niet van hele cds share.. alleen livesets en singles vind ie goed.. vanwege de legaliteit enzow...
Ik heb zon vermoede dat die cd aardig snel gedeleat wordt..
dusssss
Swamper vond t ook nie goed dat.. eeh.. snuggle poste dat je em tusse bla bla en bla bla kon downen bij RMF... daarom is de thread ook gedeleat..
Adios |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ach ja, laat toch...De meeste weten wel waar ze het vandaan moeten halen. Morge QLIMAX he he |
|
|
| RJR |
| Lekker cdtje maar wel erg veel overeenkomst met revolution inderdaad das wat minder maar om de verzameling compleet te hoeden hebben we em maar weer gedownd.:D |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja idd het is een lekker rustig album, geen gebeuk ofzo, waar ik overigens ook best van hou. |
behalve the prophet dan, want die beukt er toch wel lekker in :D
(mn 200e post) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
behalve the prophet dan, want die beukt er toch wel lekker in :D
(mn 200e post) |
ja er zitten wel wat hardere nummers tussen, maar dat softe vind ik ook wel is lekker |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja er zitten wel wat hardere nummers tussen, maar dat softe vind ik ook wel is lekker |
dat softe is idd lekker om ff te chillen, maar hardere nummers zijn meestal ook zwaar relaxed, het hangt er een beetje vanaf in wat voor bui je bent. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
dat softe is idd lekker om ff te chillen, maar hardere nummers zijn meestal ook zwaar relaxed, het hangt er een beetje vanaf in wat voor bui je bent. |
ja als je wil beueken zet je gewoon een cd of set van iemand anders aan toch |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja als je wil beueken zet je gewoon een cd of set van iemand anders aan toch |
ja, zoals die cd van Tom Harding, ik heb die bij een vriend geluisterd maar ik ben de naam ff kwijt. Die cd was best vet. |
|
|
|
|