|
Wtf!? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik ga denk ik maar ff een sigaretje roken alsik dit zie...
:D |
LOL :D
[EDIT]
Damn, ik val steeds in hehaling van Disney :D
[/EDIT] |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL :D
[EDIT]
Damn, ik val steeds in hehaling van Disney :D
[/EDIT] |
ROFL!
Ja sorry, heb een lamme dag vandaag. Ik zou eigenlijk met nuttigere dingen bezig moeten zijn, maar ja... |
|
|
| Donna |
Nouh Zeg!
Een beetje medeleven is hier op zn minst op zn plaats!
Pff kansloze rukkers |
|
|
| franzelare |
pak het vliegtuig en ga het databeest in elkaar schoppen zou ik zeggen!
Dit zou ik echt niet pikken!!! |
|
|
| Flipper01 |
| Het is een schande!! |
|
|
| Donna |
Das beter,zo krijg ik tenminste t gevoel van enig getoond respect!
Ok,willen jullie dan een raketje??
Omdat t zo warm is:stongue: |
|
|
| franzelare |
| aaaahhhhhhh lekker likken :eyespop: |
|
|
| Donna |
Ja,en dan wegwezen! *hihi* |
|
|
| DJ_Massive |
ja schande, weg met die swamper ;)
maarre Donnie, nou wordt je als vrouw "Supreme" genoemt.. en dan is t nog niet goed :p wat wil je nog meer ;pp |
|
|
| New Wave |
teringzeg, wat kunne vrouwen de laatste tijd mieters hard zeiken.
Om de kleinste dingen wordt zo'n facking probleem gemaakt, optyfen!!!
ieie :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by New Wave
teringzeg, wat kunne vrouwen de laatste tijd mieters hard zeiken.
Om de kleinste dingen wordt zo'n facking probleem gemaakt, optyfen!!! |
Tis wereldwijde periode maand :) hopelijk wordt dat binnenkort ook maar eens in de 5 jaar echt gevierd ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh Zeg!
Een beetje medeleven is hier op zn minst op zn plaats!
Pff kansloze rukkers |
ga een pilsje drinken (of een wijntje natuurlijk)
:) |
|
|
|
|