|
Wat was I LOVE TRANCE een kutfeest!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| dit weekend weer m5 en new waved ontmoet dus zeker wel lachen :D |
|
|
| The Groove |
| quote: | Originally posted by Bellie
Nou ja ik heb i.i.g. een keer de lexion van binnen gezien.NOOOOOIIITTT meer dus dat ik daar heen ga.Wat een KUTTENT :mad:
Ik ben allang blij dat vanavond nog Trance Nation is in de fun,anders was mijn weekend echt heel DIK verneukt.
GREETZ!!! |
Blik, waarom heb je nou die topic over Trance Nation gesloten? Bellie heeft het hier over I LOVE TRANCE en niet over TRANCE NATION. |
|
|
| Akira |
| ik heb blik al een PM gestuurd heheh :D |
|
|
| Henkie_henk |
Master leet... (ik dus)
heb em al geopend.. bellie vind t vast verschrikkelijk en zit nu te huilen in een hoekje.. maar dat trekt wel bij :P no offence Bellie m8.. je was iets te snel :)
GreetZZ |
|
|
| Blik |
| hehe sorry foutje, henkie heeft hem al weer geopend, krijg je als je iets verkeerd leest:p |
|
|
| Remy D |
Ik heb me wel vermaakt op I LOVE TRANCE. Ik was er rond elf uur en stond ook dik een uur in de rij :mad:. Maar toen ik binnen kwam begon net Johan Gielen met zijn set en ik vond hem goed draaien daarna kwam Armin en die vond ik heel lekker draaien:D:D:D. Dus tijdens die 2 sets heb ik me heel lekker vermaakt. Moet wel zeggen dat ik het heel irritant vond dat zaal 2 pas zo laat openging en het balkon nog later. :( Spider vond ik niet veel en Jean deed het best wel aardig naar mijn mening. Ik was ook nog even kijken bij José en Jurgen maar dat vond ik echt helemaal niks. Rond 4 uur kwam ik alleen een beetje in een dip te zitten maar dat zal wel te maken hebben gehad met de overgang Armin - Spider.. Verder kwam ik AKIRA tegen en dat vond ik echt wel tof:D:D.
Marco V heb ik wel gemist maarja wat doe je eraan. |
|
|
| JH@theparty |
Nou ja ik heb i.i.g. een keer de lexion van binnen gezien.NOOOOOIIITTT meer dus dat ik daar heen ga.Wat een KUTTENT
Ik ben allang blij dat vanavond nog Trance Nation is in de fun,anders was mijn weekend echt heel DIK verneukt.
GREETZ!!!
whaaaaaaaaaaaaaa , tja is wel kut voor je , ik was al lekker om 22.30 binnen en gielen stampte alles bij elkaar waanzinnig (oa joy kitikonti met joyenergyzer).
vind het erg jammer dat je een oordeel velt terwijl je er pas een keer op een thema feest bent geweest , je zou een s zondag ochtend langs moeten komen !!!!! absoluut het gekste een meest bizarre wat je ooit zal zien zie je daaroh , heb het er altijd super naar mijn zin!! het is dan echt een grote speeltuin voor volwassenen !!!!:D :D :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by JH@theparty
Nou ja ik heb i.i.g. een keer de lexion van binnen gezien.NOOOOOIIITTT meer dus dat ik daar heen ga.Wat een KUTTENT
Ik ben allang blij dat vanavond nog Trance Nation is in de fun,anders was mijn weekend echt heel DIK verneukt.
GREETZ!!!
whaaaaaaaaaaaaaa , tja is wel kut voor je , ik was al lekker om 22.30 binnen en gielen stampte alles bij elkaar waanzinnig (oa joy kitikonti met joyenergyzer).
vind het erg jammer dat je een oordeel velt terwijl je er pas een keer op een thema feest bent geweest , je zou een s zondag ochtend langs moeten komen !!!!! absoluut het gekste een meest bizarre wat je ooit zal zien zie je daaroh , heb het er altijd super naar mijn zin!! het is dan echt een grote speeltuin voor volwassenen !!!!:D :D :D |
Ja ik vind de lexion op zondagochtend ook zeker de moeite waard alleen draaien ze niet echt mijn muziek maar echt meer de clubstyle....soms draaien ze wel erg gaaf maar vaak is het gewoon club muziek |
|
|
| JH@theparty |
ben het met je eens dat ze daar vooral club draaien , maar bijv. op de first is er ook een hardhouse zaal open , en wat ik gewoon super vind van de lex is dat de sfeer altijd zoeper is , en dan maakt het niet gek veel uit of ze nou trance cklub HH of weet ik veel draaien.
Ik vind dat voor echte goeie trance je toch wel in een grote hal moet staan dan komt het pas echt over zoals het bedoelt is , maar dat is mijn bescheiden mening . |
|
|
| Bellie |
Lexion
-----
1.Vet Klein binnen.
2.Mensen zijn allemaal van die popiehopies die je tig keer omver kegelen omdat je te dicht bij ze danst.
3.Sfeer is vet gaar
nee ik kom daar niet meer.
de FUN is 80 miljoen keer vetter..betere sfeer.vettere(jongere) chicks..Beter geluid.etc etc
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
ennu....als Bellie het zegt..dan IS HET ZO!!! :p
(ben zelf nl nog noooooit in de lecion geweest - wat wil je..club.. - en 1 x in de fun in '98 met Hellraiser):D |
|
|
|
|