return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
George Michael - outside (Shane 54 Remix)
View this Thread in Original format
Ariels
שלחתי מייל ל
DTF
שזה הלייבל שלו
וזו התגובה שקיבלתי
בנוגע לשחרור של הסינגל




quote:
"Hello Ariel,

Jurgen here from DTF Recordings.
I just checked for you and the vinyl should be out on 'Release Records' pretty soon. Test pressings are starting to spread so it shouldn't take long!
Also watch out for Britney Spears - Slave (Pink Flood Remix + Dub).

Best regards,
Jurgen Huwae"
cluBBer
quote:
Originally posted by Ariels
Britney Spears - Slave (Pink Flood Remix + Dub)


:nervous: :stongue: :nervous:
Dub
יכול להיות נחמד
Hell_Copter
נחמד לשמוע שזה עומד להשתחרר
בנזונה של רמיקס
רק נחוץ משהו עם טיפה יותר מילים

אני בטוח שרמיקס לבריטני ספירס יהיה נחמד עם פתאום יקפוץ לך איזה פלאג אין עם הגוף שלה או משהו... :)
Scorchio
יייייייייישששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

המיקס הזה אאדדדייירררררר
Sniper
ואללה השיין הזה תותח!!!:]
מת עליו
Shahar
פיייי בנוזנה של רמיקס.. הגיע הזמן שיצא באמת..
warpedd_
הורדתי את זה לשמוע באמת אהבתי
גם הרמיקס לסלייב נשמע טוב

משהו יכול להזכיר לי איך קוראים לדיסק שלו שיצא לפני כמה זמן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
הורדתי את זה לשמוע באמת אהבתי
גם הרמיקס לסלייב נשמע טוב

משהו יכול להזכיר לי איך קוראים לדיסק שלו שיצא לפני כמה זמן


Shane 54 - My Way
MoSH_MaN
הרימיקס חמוד

אני מחכה ל
Labworks - Ibiza Sunrise (Shane 54 Monster mix)

או שזה יצא ואני לא חיפשתי

ברייק אדיר עם פאד נהדר
וסינטים קטנים ויפים במיין ט'ים והכל חלק כזה...סטייל איביזה כזה....גדול


בכלל הדיסק שלו פשוט חזק
Ariels
שיין יקר, אפילו שאתה נראה כמו נאצי
אנחנו פה באיי.אל.טי.איי אוהבים אותך

....רק אל תגדל שפמפם

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הרימיקס חמוד

אני מחכה ל
Labworks - Ibiza Sunrise (Shane 54 Monster mix)

או שזה יצא ואני לא חיפשתי

ברייק אדיר עם פאד נהדר
וסינטים קטנים ויפים במיין ט'ים והכל חלק כזה...סטייל איביזה כזה....גדול


באמת טראק מדהים!!!!!!
איך הייתי חורש עליו חבל על הזמן!!!

מוש... זה יצא לפני איזה שנה כמעט
Sniper
הדיסק שלו מזמן כבר צרוב על דיסק למערכת:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement